У рекламі дозволять порівнювати товари з конкурентами
Народні депутати у другому читанні ухвалили законопроєкт, який дозволяє використовувати в Україні порівняльну рекламу. Ініціатива покликана гармонізувати законодавство у сфері порівняльної реклами із правом Європейського Союзу.
«За» відповідний проєкт закону №2178 12 листопада проголосували 326 депутатів.
Так, у закон України «Про рекламу» зокрема додають поняття «порівняльна реклама». На думку ініціаторів законопроєкту, це необхідна вимога для гармонізації законодавства із правом ЄС.
У рекламі дозволять використовувати зображення, посилання на товар, торговельні марки, під якими випускається інший товар. Також можна згадувати комерційне найменування конкурентів, з яким порівнюють продукцію.
Порівнювати між собою дозволять подібні товари, які використовуються за однаковими потребами. У рекламі також допускають можливість порівнювати лікарські засоби, медичні вироби, методи профілактики, діагностики, лікування і реабілітації.
Водночас, забороняється у рекламі вводити споживачів в оману та діяти недобросовісно щодо конкурентів.
Відповідальність за неправомірне порівняння в рекламі нестиме рекламодавець.
Законопроєкт ще очікує підпису голови Верховної Ради Дмитра Разумкова та президента Володимира Зеленського. Закон набирає чинності наступного дня після його опублікування.