У росії пасажирський літак екстрено сів у полі через відмову системи. Діють санкції?

Зранку 12 вересня пасажирський літак «Уральських авіаліній» Airbus A320, що летів із Сочі в Омськ, здійснив екстрену посадку в полі під Новосибірськом. Попередньо, відмовила гідросистема. В Airbus раніше казали, що не підтримують контакти з російськими авіакомпаніями, тому в росіян почалися труднощі з підтримкою польотів літаків.

Про екстрену посадку повідомили в «росавіації».

На борту було 167 людей, серед яких 23 дитини та 6 членів екіпажу. Зв'язок із екіпажем встановили. Як стверджує пропагандистське агентство ТАСС, фюзеляж літака не зруйнований, а всі пасажири евакуювалися з нього самостійно по трапах.

Губернатор Омської області заявив, що ніхто з пасажирів не постраждав. Водночас в МНС рф кажуть, що багатьох людей досі оглядають медики.

AMP версія сайту не підтримує цей контент

Переглянути в Telegram.

Губернатор Омської області каже, що причиною є відмова гідросистеми літака. За даними Telegram-каналу «112», у пасажирського літака в небі також сталося загоряння одного з двигунів.

AMP версія сайту не підтримує цей контент

Переглянути в Telegram.

У Новосибірській області організували оперативний штаб. З Омська для допомоги вилетів пошуковий рятувальний літак Ан-26 із рятувальниками «росавіації». Також на місце направили автобуси для перевезення пасажирів до Новосибірська.

Як пише ТАСС, раніше пасажирський літак, що летів із Сочі до Омська, не виконав посадку в аеропорту призначення і подав сигнал тривоги, після чого зник з радарів. Борт відправили на запасний аеродром до Новосибірська з технічних причин, але й туди долетіти він не зміг.

До чого тут західні санкції?

Попри санкції та дефіцит запчастин, російські авіакомпанії продовжують експлуатувати 467 літаків Airbus і Boeing. Лізингові компанії припинили надавати запчастини, технічне обслуговування або технічну підтримку авіакомпаніям у росії.

В Airbus наголошували, що компанія більше не підтримує контакти з російськими авіакомпаніями. Водночас Airbus відомо про труднощі з підтримкою польотів літаків, оскільки росіянам важко замінити відсутні компоненти.

Як писав Bloobmerg, більшість західних літаків продовжують літати в росії, хоча вони відрізані від важливих оновлень програмного забезпечення та обслуговування, яке необхідне для гарантії їхньої льотної придатності. Щоби продовжувати роботу, російські авіаперевізники закуповують запчастини з «дружніх» країн, а також переміщують компоненти з одного літака в інший.