У США 90-річний чоловік витратив тисячу доларів на оголошення у газеті, щоб поскаржитися на повільний інтернет
У Каліфорнії 90—річний Аарон Епштейн викупив місце для оголошення у газеті Wall Street Journal, щоб поскаржитися на повільний інтернет свого провайдера. Американець опублікував скаргу, щоб звернути увагу інвесторів компанії на її роботу.
Про це пише видання Arstechnica.
Чоловік був клієнтом компанії AT&T з 1960-го року. Однак, за його словами, останнім часом швидкість інтернету впала з обіцяних 100 мегабітів за секунду до 3-х мегабітів.
Епштейн жаліється, що повільний інтернет заважає йому дивитися фільми на стрімінгових сервісах, а сам він «засмучений якістю послуг».
Компанія AT&T під'єднала пенсіонера до інтернету через DSL, але там, де він живе, провайдер вирішив припинити надавати цю послугу. Клієнти, що вже її мають, можуть і надалі нею користуватися, але нових компанія не приймає.
Щоб звернути увагу інвесторів AT&T Аарон Епштейн вирішив дати оголошення до однієї з найбільших газет США ㅡ Wall Street Journal. За місце для оголошення чоловік заплатив 1 100 доларів (30,6 тисячі гривень).
В оголошенні він звернувся до генерального директора компанії: «Шановний пане Стенкі! AT&T заявляє про себе як про лідера в галузі електронних комунікацій. На жаль, для людей, які живуть у штаті Каліфорнія, AT&T зараз є великим розчаруванням».
У зверненні 90-річний чоловік вказав, що компанії потрібно рухатися в ногу з сучасними технологіями та попросив AT&T забезпечити клієнтів послугами швидкими інтернету.
Журналіст Раджу Нарісетті, який поширив у Twitter фото оголошення Аарона Епштейна, зазначив: «Як людина повинна бути засмученою низькою швидкістю домашнього Інтернету, щоб заплатити за оголошення на четвертій сторінці національного видання у друкованому вигляді».