У США хлопчика з синдромом Дауна обрали обличчям бренду дитячого харчування

Півторарічного хлопчика з синдромом Дауна обрали цьогорічним обличчям американської марки дитячого харчування Gerber.

Півторарічного хлопчика з синдромом Дауна обрали цьогорічним обличчям американської марки дитячого харчування Gerber.

Як пише BBC, Лукас Воррен зі штату Джорджія став першою дитиною з синдромом Дауна, якого назвали «дитиною Gerber».

Його зображення використовуватимуть для продажу та презентації бренду.

У компанії Gerber кажуть, що вибір саме цього хлопчика з понад 140 тисяч дітей, може посприяти соціальному сприйняттю людей з інвалідністю.

Мати хлопчика Кортні розповіла, що вона подала світлину сина на фотоконкурс «за примхою».

Головний виконавчий директор Gerber Білл Партика назвав Лукаса «ідеальним вибором».

Батько хлопчика Джейсон розповів у програмі NBC Today, що він сподівається, що перемога Лукаса «може допомогти багатьом людям з особливими потребами бути прийнятими та не обмеженими».

Раніше повідомлялось, що компанія Lactalis відкликає партію  дитячого харчування з 83 країн через зараження продукту сальмонелою.

ДИВІТЬСЯ: Пекарня, де працюють люди з інвалідністю