У США хлопчика з синдромом Дауна обрали обличчям бренду дитячого харчування
Півторарічного хлопчика з синдромом Дауна обрали цьогорічним обличчям американської марки дитячого харчування Gerber.
Півторарічного хлопчика з синдромом Дауна обрали цьогорічним обличчям американської марки дитячого харчування Gerber.
Як пише BBC, Лукас Воррен зі штату Джорджія став першою дитиною з синдромом Дауна, якого назвали «дитиною Gerber».
Його зображення використовуватимуть для продажу та презентації бренду.
У компанії Gerber кажуть, що вибір саме цього хлопчика з понад 140 тисяч дітей, може посприяти соціальному сприйняттю людей з інвалідністю.
Мати хлопчика Кортні розповіла, що вона подала світлину сина на фотоконкурс «за примхою».
Головний виконавчий директор Gerber Білл Партика назвав Лукаса «ідеальним вибором».
Батько хлопчика Джейсон розповів у програмі NBC Today, що він сподівається, що перемога Лукаса «може допомогти багатьом людям з особливими потребами бути прийнятими та не обмеженими».
Раніше повідомлялось, що компанія Lactalis відкликає партію дитячого харчування з 83 країн через зараження продукту сальмонелою.
ДИВІТЬСЯ: Пекарня, де працюють люди з інвалідністю