У США винайшли новий ігровий вид спорту за допомогою штучного інтелекту
Американське рекламне агентство AKQA представило новий вид спорту «спідгейт» (speedgate). Правила спідгейту були створені штучним інтелектом. Алгоритм, який написав правила гри, заснований на поворотній нейромережі, яка навчалася на текстовій інформації про 400 вже існуючих видів спорту, йдеться на сайті проекту.
Розробники AKQA вирішили використовувати нейромережу для створення нового командного виду спорту на основі інформації про вже існуючі. Для цього вони використовували текстовий опис правил 400 видів спорту — всього вийшло близько 7300 рядків з окремими правилами. На основі цих правил нейромережа потім створила свої: вийшло близько 1000 нових правил спортивних змагань.
Після цього команда розробників вивчила їх вручну і випробувала окремі отримані види спорту у справі, після чого зупинилися на «спідгейті».
Згідно з правилами гри, яку отримали, в змаганні беруть участь дві команди по 6 учасників (три форварда і три захисника). На поле довжиною близько 55 метрів виставлені ворота (два на кінцях поля і одне посередині), відмічені двома вертикальними балками: ворота відкриті для потрапляння з обох сторін. Гра починається з того, що гравець однієї з команд (перша команда вибирається кидком монетки) вибиває м'яч через центральні ворота, після чого завдання команди — потрапити якомога більше разів по воротах супротивника, уникаючи центральних воріт. За кожне попадання команді нараховується два очки, а в разі, якщо потрапляння подвійне (відразу ж після потрапляння інший учасник команди забиває м'яч ще раз рикошетом) — ще три очка; перетин кордонів центральних воріт вважається порушенням, а також гравцям забороняється штовхатися і штовхати. Як м'яч використовується м'яч для регбі: ще один важливий момент гри полягає в тому, що рухатися м'яч повинен кожні три секунди. Всього один матч складається з трьох семихвилинна періодів з двохвилинними перервами: у разі нічиєї призначається додатковий час (три трихвилинних періоду гри з перервами в одну хвилину).
Для «спідгейта» також створили офіційний логотип — для цього розробники скористалися генеративно-змагальної мережею, яку навчили на 10 тисячах зображень логотипів спортивних команд.
Інженери з Каліфорнійського університету в Берклі розробили алгоритм для роботів, що дозволяє їм використовувати одні об'єкти для переміщення інших експериментальним чином.