Українка заробила на стартапі в’язаного одягу $170 тисяч
Киянка Ганна Мариненко (Анна Мо) зібрала на краудфандинговій платформі Kickstarter понад $170 тис. Вона планує реалізацію власного бренду в’язаного одягу під назвою Ohhio. Головна особливість її робіт - гігантські стібки. Дівчина в'яже руками, або величезними спицями, створеними на замовлення.
За її словами, історія Ohhio почалася 11 місяців тому. Під кінець 2015 року Ганна наважилась запустити проект на Kickstarter, і поставила суму в $20 000, яку треба було зібрати за трохи більше ніж місяць.
В асортименті - об'ємні шарфи, шапки, снуди, пледи, ковдри, будиночки для домашніх тварин.
Повноцінне виробництво речей має початися в лютому 2016 року.