Українська економіка проходить шлях переорієнтування на Захід — Мінекономіки

Український бізнес навчився знаходити альтернативу російському ринку як на Заході, так і на Далекому Сході. Про це повідомила в ефірі Громадському заступниця міністра економічного розвитку і торгівлі України Наталія Микольська.

За словами Микольської, цього року проектний офіс Міністерства цього року завершує етап популяризації України в світі шляхом проведення бізнес-форумів.

«Ми переходимо до формату торгівельних місій — це коли їде українська урядова делегація, і з нею їдуть представники українського бізнесу. Ми зробили пробну торгівельну місію до Канади, і ми їм забезпечуємо контакти з бізнесом та урядом — для держзамовлень або отримання технічної допомоги», — сказала вона.

Окрім того, було проведено торгівельні місії до Литви, Малайзії та Індонезії, в яких українські виробники встановили контакти з імпортерами та урядами.

«Зараз у Франції для деяких компаній у нас також будуть так звані «бі ту бі контакти». Ми плануємо, що наш проектний офіс просування експорту переходить до форми, яку хочуть українські експортери. А їх цікавить можливість спілкування з їхніми візаві в різних країнах. Або з урядами, які потенційно можуть бути замовниками їхніх товарів», — зазначила заступниця міністра.