Українці після карантину почали залишати більше чайових. ПриватБанк порахував, що у середньому 70 грн
У липні українці залишили «на чай» офіціантам в кафе та ресторанах через систему безготівкових чайових ПриватБанку понад 3,3 мільйона гривень. Це абсолютний рекорд з моменту запуску технології у грудні 2018 року.
Про це написала пресслужба банку.
Загалом у липні клієнти ПриватБанку залишали в закладах харчування чайові 44 тисячі разів. У середньому це було 70 гривень. Водночас середній чек складав 180 гривень.
«За чотири місяці жорстких карантинних обмежень, коли улюблені кафе і ресторани працювали лише з доставкою, українці скучили за живою кухнею і спілкуванням, нехай і з дотриманням норм санітарної безпеки», — пояснює таку щедрість керівник напрямку обслуговування торгових підприємств ПриватБанку Євген Васильцов.
Як в умовах карантину працюють кафе та ресторани
На початку пандемії коронавірусу вони були закриті взагалі і працювали лише на виніс, а також доставляли їжу і напої. Згодом дозволили відкрити літні тераси, а потім почали впускати і в середину закладів, але з обмеженнями кількості людей за одним столиком.
З 3 серпня набув чинності поділ країни на чотири зони за рівнем поширення коронавірусу: на «зелену», «жовту», «помаранчеву» та «червону» зону. У «червоній» закладам громадського харчування працювати заборонено.
Наразі туди віднесли такі населені пункти і райони:
- Городенківський та Косівський райони Івано-Франківської області;
- місто Самбір Львівської області;
- місто Біляївка Одеської області;
- міста Дубно, Костопільський та Рівненський район Рівненської області;
- Кіцманський район Чернівецької області.
Що за технологія безготівкових чайових
Державний ПриватБанк запустив чайові cashless у своїх POS-терміналах у грудні 2018 року. Оплачуючи рахунок карткою, відвідувач сам може вибрати, скільки залишити «на чай». Гроші нараховуються на зарплатну карту офіціанта.