Українська аудиторія Facebook за 2022 рік впала на 2 млн, а Instagram — на понад 4 млн
За 2022 рік українська аудиторія Facebook зменшилася на 2,05 мільйона, а в Instagram — на 4,1 мільйона. Падіння кількості користувачів відбулося майже в усіх областях України.
Про це йдеться у дослідженні комунікаційної агенції PlusOne.
Після падіння аудиторія Facebook складає 13,7 мільйона користувачів, а Instagram — 11,6 мільйона. Спад користування соцмережами зафіксували майже в усіх областях та обласних центрах, особливо у прифронтових зонах та тих, що постійно під обстрілами росіян. Західні області та міста теж втрачали аудиторію.
Кількість користувачів Facebook впала в усіх областях. Найбільше у Херсонській, Запорізькій та Миколаївській областях. Водночас найбільша частка користувачів Facebook у Чернівцях, а найменша — у Харкові.
Натомість кількість користувачів Instagram не змінилося за пів року на Одещині та Дніпропетровщині, а на Київщині навіть зросла на 4%. Найбільший спад — у Херсонській, Запорізькій, Закарпатській, Кіровоградській та Миколаївській областях.
Понад 10% користувачів Instagram втратив у Львові, Ужгороді, Одесі та Харкові, у Миколаєві — понад 20%, а в Херсоні — понад 40%.
Вік та стать користувачів
В цілому половиною користувачів Facebook в Україні є люди 21-54 років, а 30% цієї вікової групи використовують Facebook Messenger. Серед 18-35-річних понад 60% є користувачами Instagram. Загалом Instagram випереджає Facebook за часткою користувачів серед українців до 31 року.
А вже від 32 років користувачі надають перевагу Facebook. Найбільше прихильників соцмережі серед 35-річних (400,1 тисячі), а також сукупно у віковій групі 65+ — 1 млн.
І у Facebook, і в Instagram жіноча аудиторія переважає чоловічу. Наприклад, в Instagram жіноча аудиторія переважає чоловічу в усіх вікових категоріях, окрім 23-річних. З 44 років жінки випереджають чоловіків удвічі.
Для дослідження агентство використовувало дані Facebook Ads Manager, Державної служби статистики, Google Trends, TikTok Ads Manager, Google Ads Reach Planner.