Укрзалізниця відповіла на позов «Крюківського вагонобудівного заводу» на 1,4 млрд грн

В Укрзалізниці повідомили, що компанія «Крюківський вагонобудівний завод» «маніпулює фактами» та постачає «неякісні пасажирські вагони».

Про це йдеться у повідомленні прес-служби Укрзалізниці у відповідь на позов заводу до компанії, який подали через те, що УЗ не оплачує законтрактовані пасажирські вагони.

Зокрема, в Укрзалізниці підтверджують, що уклали з «КВБЗ» угоду на купівлю 54 пасажирських вагонів, однак згодом уряд затвердив фінансовий план компанії, яким було передбачено закупівлю лише 20 пасажирських вагонів — 10 у 2019 році та 10 у 2020 році.

«Коригування необхідної кількості рухомого складу для постачання за контрактом передбачено і в самих договорах, і таке право надає компанії постанова Кабінету Міністрів України від 3 жовтня 2012 р. № 899 «Про порядок здійснення витрат суб’єктами господарювання державного сектору економіки у разі незатвердження (непогодження) річних фінансових планів у встановленому порядку», — йдеться у повідомленні прес-служби.

Крім цього, Укрзалізниця повідомляє, що внесла передоплату заводу за 5 пасажирських вагонів, з яких отримала лише 3. Щодо решти двох завод ніби то не надав сертифікатів відповідності.

«Закликаємо «Крюківський вагонобудівний завод» не маніпулювати фактами, а вдосконалювати якість рухомого складу та усунути конструктивні недоліки, які були виявлені в ході експлуатації швидкісних поїздів виробництва «КВБЗ», — додають в УЗ.

Нагадаємо, що «КВБЗ» подав на Укрзалізницю до суду. Компанія вимагає погасити борг за виготовлені на замовлення УЗ вагони у розмірі 1,4 мільярда гривень.

У липні 2018 року Укрзалізниця оголосила тендер на купівлю 54 пасажирських вагонів. Його виграв Крюківський завод.

Раніше повідомлялось, що Укрзалізниця купила у «Крюківського вагонобудівного заводу» вагони з душовими кабінками.

Раніше повідомлялось, що протягом 2019 року Укрзалізниця планує підвищити ціни на квитки на 12,4%.

Також в Укрзалізниці запропонували альтернативний варіант індексації вартості всіх пасажирських перевезень. Зокрема, ціни на найбільш бюджетні квитки пропонують підвищувати менше, ніж на більш дорогі.