«Укрзалізниця» запустила онлайн-замовлення вагонів для людей з інвалідністю

«Укрзалізниця» в тестовому режимі запустила онлайн—замовлення спеціальних вагонів для людей з інвалідністю. Раніше, замовляючи цю послугу, пасажир або його представник був змушений щонайменше двічі приїжджати на вокзал.

Про це повідомляється на сайті «Укрзалізниці».

Сервіс призначений для людей з інвалідністю І групи або дітей з інвалідністю, пасажирів на візках і тих, хто їх супроводжує.

Заявку необхідно подавати за посиланням принаймні за 3 доби до дати запланованої подорожі. Протягом 24 годин оператори візьмуть заявку в роботу та зв’яжуться з замовником, розповіли в залізничній компанії.

Уточнити статус заявки можна за цілодобовим безплатним телефоном 0 800 503 111.

Також на сайті доступне замовлення вокзального помічника, який допоможе з багажем і посадкою.

Отримати і сплатити квитки можна буде в залізничній касі не пізніше ніж за годину до відправлення поїзда.

Можливість замовити вагон безпосередньо в касі також залишається як резервна.

«Безбар’єрна залізниця»

В «Укрзалізниці» розповіли, що мають у своєму парку 50 вагонів з підіймачами або пандусами, з яких 37 — вагони нового покоління, збудовані протягом останнього року.

Усі вагони обладнані відповідно до вимог інклюзивності, зокрема, є доступна вбиральня та купе, облаштовані згідно з потребами маломобільних пасажирів.

У новозбудованих вагонах у такому купе розташовані спальні дивани, які можуть змінювати кут нахилу та фіксувати тіло, пульт для регулювання освітлення, кнопка для звернення до провідника та пристрій для гучномовного зв’язку з ним.