«Укрзалізниця» запустила онлайн-замовлення вагонів для людей з інвалідністю
«Укрзалізниця» в тестовому режимі запустила онлайн—замовлення спеціальних вагонів для людей з інвалідністю. Раніше, замовляючи цю послугу, пасажир або його представник був змушений щонайменше двічі приїжджати на вокзал.
Про це повідомляється на сайті «Укрзалізниці».
Сервіс призначений для людей з інвалідністю І групи або дітей з інвалідністю, пасажирів на візках і тих, хто їх супроводжує.
Заявку необхідно подавати за посиланням принаймні за 3 доби до дати запланованої подорожі. Протягом 24 годин оператори візьмуть заявку в роботу та зв’яжуться з замовником, розповіли в залізничній компанії.
Уточнити статус заявки можна за цілодобовим безплатним телефоном 0 800 503 111.
Також на сайті доступне замовлення вокзального помічника, який допоможе з багажем і посадкою.
Отримати і сплатити квитки можна буде в залізничній касі не пізніше ніж за годину до відправлення поїзда.
Можливість замовити вагон безпосередньо в касі також залишається як резервна.
«Безбар’єрна залізниця»
В «Укрзалізниці» розповіли, що мають у своєму парку 50 вагонів з підіймачами або пандусами, з яких 37 — вагони нового покоління, збудовані протягом останнього року.
Усі вагони обладнані відповідно до вимог інклюзивності, зокрема, є доступна вбиральня та купе, облаштовані згідно з потребами маломобільних пасажирів.
У новозбудованих вагонах у такому купе розташовані спальні дивани, які можуть змінювати кут нахилу та фіксувати тіло, пульт для регулювання освітлення, кнопка для звернення до провідника та пристрій для гучномовного зв’язку з ним.