Уряд дозволив велосипедистам їздити смугою громадського транспорту та зобов'язав пристібатися паском безпеки у таксі

Кабінет міністрів України дозволив велосипедистам їздити смугою для маршрутних транспортних засобів. Так, вважають, що такий рух більш безпечний для велосипедистів.

Відповідне рішення ухвалили на засіданні уряду 11 листопада.

В уряді також вважають, що такі зміни розвивають велосипедну інфраструктуру та зменшують травматизм серед велосипедистів. Це пояснюють тим, що громадський транспорт рухається зі швидкістю в середньому 20 км/год, натомість звичайні автівки — 50 км/год.

Отже, велосипедисти зможуть їздити смугою зі знаком «Дорога зі смугою для руху маршрутних транспортних засобів», додаткового напису «для велосипедистів» не потрібно.

Як у нас із велосипедистами?

Громадська організація U-Cycle у своєму звіті вказує, що у порівнянні з 2019 роком у вересні Києві вдвічі збільшилася кількість велосипедистів. На 22 перехрестях столиці у будній день активісти нарахували 4569 велосипедистів, а у вихідні — 3675, тоді як у 2019 році їх було 1798 у будні дні та 1943 — у вихідні.

Більшість велосипедистів їздили тротуаром, оскільки, як ідеться у звіті, «на дорогах відсутня велоінфраструктура».

Додаткові нововведення

Доповнено о 13:40. Також уряд для підвищення безпеки зобов'язав водіїв та пасажирів таксі, а також інструкторів з водіння використовувати паски безпеки. Виняток для водіїв та пасажирів таксі з інвалідністю та фізіологічними особливостями, через які неможливо використовувати паски безпеки.

А для підвищення безпеки пішоходів у темний час доби вони повинні використовувати світловідбивальні елементи на одязі чи жилети. Ще зміниться дорожній знак «Кінець дороги з удосконаленим покриттям». У новому варіанті дорога буде зображена горизонтально і над нею з'явиться силует автомобіля.