В електронному «поясі вірності» знайшли недолік. Хакер може заблокувати пристрій так, що його буде майже неможливо зняти

У китайському електронному «поясі вірності» існувала вразливість, через яку хакери могли віддалено заблокувати пристрій. Якщо таке траплялося, то пояс можливо було зняти лише за допомогою болторіза чи шліфувальної машини.

Про це повідомляє BBC.

Qiui Cellmate — це китайський секс-гаджет для чоловіків. За задумом, партнер чи партнерка може за допомогою смартфону керувати «поясом», заблокувавши його чи навпаки відкривши.

Пояс повністю автоматизований. У ньому не передбачили ручне розблокування. Тобто, якщо партнер/ка заблокували пояс і забули його відкрити, то доведеться постійно носити цей пристрій або розрізати його болторізом чи шліфувальною машиною. А будь-яка спроба така спроба могла призвести до поранення.

Британські експерти з кібербезпеки виявили у Qiui Cellmate вразливість. Вони знайшли спосіб, як перехопити дані, що передаються на сервер виробника пристрою і зробити так, щоб вимога про його розблокування не виконувалася.

Про цей недолік розробнику повідомили у травні цього року. Після цього в Qiui оновили програму. Проте ті користувачі, які не встигли оновити додаток, досі під загрозою.

Коштує такий «пояс вірності» приблизно 190 доларів. Відомо, що продали понад 40 тисяч таких пристроїв. Невідомо, чи встигли хакери скористатися вразливістю, бо ніхто про це не заявляв.

Втім одна людина залишила відгук про гаджет, написавши, що через «якусь помилку він був заблокований». А після того, як пояс вдалося зняти — на тілі залишився шрам.

Проблеми електронних секс-іграшок

Це розкриття особистих даних клієнтів, які користуються електронними секс-гаджетами, та стеження за користувачами.

У 2016 році канадську компанію Standard Innovation звинуватили у тому, що вона збирала дані про інтимні звички своїх користувачів. Іграшка We-Vibe працювала разом із додатком, який збирав інформацію про те, як довго, з якими налаштуваннями люди використовували вібратор.

У компанії запевняли, що збирали ці дані для маркетингових досліджень, але користувачі вважають, що Standard Innovation порушали їхнє право на конфіденційність. Тож компанія погодилася виплатити 10 тисяч канадських доларів усім користувачам цього додатку та 199 доларів тим, хто придбав іграшку, але не активував застосунок.