В Instagram чоловікам-блогерам платять за рекламу більше, ніж жінкам — дослідження
В Instagram чоловіки—блогери отримують за рекламу більше грошей, ніж жінки. Різниця складає від 7% до 92%.
Про це йдеться в дослідженні компанії HypeAuditor.
Там зазначили, що загалом опитали 1600 блогерів з 40 країн світу. Їх запитували про ціну за розміщення реклами в публікації, історії, а також в комбінаціях із них обох та публікації, історії і поста тривалістю до хвилини.
В досліджені зазначили, що жінок та чоловіків-блогерів у світі майже порівну: жінок більше на 1%.
В середньому вартість звичної публікації в блогерів-чоловіків становить $1411, що на 7% більше, ніж в опитаних жінок ($1315).
Опитані чоловіки, у яких менше мільйона підписників, заробляють за публікацію $2,6 тис., а жінки на $200 менше ($2,4 тис.).
Ще більший розрив у вартості рекламних історій між чоловіками і жінками — $809 і $633 відповідно, що менше на 27%.
Рекламний пакет, який включає публікацію, історію і хвилинне відео на чоловічих сторінках продають в середньому за $4 тис., а жіночих — за $2,7 тис.
Серед опитаних блогерів з 20-100 тисяч підписників розрив в оплаті реклами складає 92% на користь чоловіків.