В Україні почався прийом електронних заяв у виші, але можливі проблеми з е-системою

В Україні сьогодні, 14 липня, почали приймати електронних заяви у вищі навчальні заклади. Триватиме приймання документів до 23 липня включно.

Про це повідомили у державному підприємстві «Інфоресурс».

Там звертають увагу, що перші дні подання заяв зазвичай є найбільш проблемними — система перевантажується через велику кількість одночасних звернень.

«Не поспішайте все зробити в перший день, часу вистачить всім. Але й, звісно, не відкладайте все на останні години», — вказано у повідомленні. І додають, що до 23 липня абітурієнти можуть подати до п’яти заяв на бюджет та до 30 на контракт.

В «Інфоресурсі» також розповіли, що вступники досить часто звертаються на гарячу лінію з проблемою, коли їхні батьки чи навіть бабусі реєструють замість них електронні кабінети та на власний розсуд подають заяви на вступ.

«У таких ситуаціях нерідко вже нічого не можна змінити, якщо таку заяву на бюджет з вказаним пріоритетом зареєстрував заклад освіти. Вступник вже не зможе скасувати та подати замість цих заяв інші, а отже — вступити на бюджет до омріяного університету. Будь ласка, спілкуйтеся між собою», — додали у підприємстві.

Як і де подавати заяву?

Вступники, які подають заяви в електронній формі, реєструють особистий електронний кабінет на сайті EDBO (працює під час вступної кампанії). Під час реєстрації вступник зазначає такі дані:

  • адресу електронної пошти, до якої має доступ (вона буде логіном для входу до кабінету);
  • пароль для входу до кабінету;
  • номер, пін-код і рік отримання сертифіката зовнішнього незалежного оцінювання;
  • серію та номер документа про повну загальну середню освіту;
  • середній бал додатка до вказаного документа.