Журналісти відзначили День української мови у футболках «твоя мова»
Відомі українські журналісти та редактори взяли участь у спільному проекті, присвяченому Дню української писемності та мови, який відзначається 9 листопада. Вони сфотографувались у футболках з колекції «Твоя мова», присвячених «унікальності та сексуальності рідної мови».
Відомі українські журналісти та редактори взяли участь у спільному проекті, присвяченому Дню української писемності та мови, який відзначається 9 листопада. Вони сфотографувались у футболках з колекції «Твоя мова», присвячених «унікальності та сексуальності рідної мови».
Про це повідомляє фонд «АНТИСНІД».
В акції взяли участь журналісти багатьох українських видань і телеканалів, в тому числі Настя Станко з Громадського.
Колекцію випустив проект Fashion AID Фонду Олени Пінчук «АНТИСНІД».
«Ідея, закладена у дизайн футболок, спирається на літери та літеросполучення, яких немає у жодній іншій мові, крім української. Їх вже викладено на сайті fashion-aid.in.ua в розділі «Твоя мова», щоб кожен охочий міг заздалегідь уподобати свій дизайн. Всі зібрані кошти будуть спрямовані на допомогу ВІЛ-позитивним дітям, яких підтримує фонд», — повідомляє сайт «АНТИСНІД».
П’ять футболок із зображенням літер та літеросполучень розкривають особливості української мови, які позиціонують її як «сучасну, модну, привабливу та сексуальну»:
«Є – вона чуттєва, твоя мова», «ЙО – вона модна, твоя мова», «Ї – вона унікальна, твоя мова», «ЬО – вона м’яка, твоя мова», «Ґ – вона вибухова, твоя мова».
Юлія МакГаффі, antiaids.org
Всі футболки представлені у трьох варіантах: білі літери на чорному тлі, чорні літери на білому тлі та кольорова графіка на білому тлі.
Концепт «Твоя мова» Святослав Кобзенко оприлюднив ще 13 років тому, коли взяв участь у конкурсі соціальної реклами Young Creative Award на тему «Я українець».
Тоді ця ідея, реалізована як серія білбордів для кампанії зовнішньої соціальної реклами, отримала широкий розголос та була визнана кращою роботою у конкурсі соціальної реклами Київського міжнародного фестивалю реклами у 2004 році, проте не отримала свого втілення у реальному житті.
«За останні роки значущість цієї кампанії стрімко зросла, позаяк сьогодні заклик до українців «Говоріть рідною мовою!» рівнозначний заклику захищати своє життя та здоров’я», — зазначає фонд.
Повідомляється, що Fashion AID – соціальний бренд, який представляє футболки з авторськими принтами на тему безпечного сексу.
«Це перший в Україні благодійний інтернет-магазин, який надає можливість будь-якій людині внести свій вклад в допомогу ВІЛ-позитивним дітям та боротьбу з епідемією ВІЛ/СНІДу в Україні», — пише «АНТИСНІД».
На зібрані кошти фонд купує медикаменти, дитяче харчування і предмети гігієни для ВІЛ-позитивних дітей та спеціалізованих медичних установ, в яких вони виховуються або перебувають на лікуванні.