VoxCheck #22: Про стан Укрзалізниці
У цьому VoxCheck ми перевірили заяви політиків щодостану «Укрзалізниці», які вони зробили під час засідання Уряду
У цьому VoxCheck ми перевірили заяви політиків щодо стану «Укрзалізниці», які вони зробили під час засідання Уряду
Володимир Омелян, міністр інфраструктури, заявив:
«По корпоратизації. У нас, на превеликий жаль, нічого не відбулося за 2016 рік. Заважала цьому Наглядова рада, міністр Омелян, віце прем'єр Кістіон, прем'єр міністр — я не знаю. Але руху не було.»
Це висловлювання — перебільшення.
Насправді корпоратизація УЗ завершилася після створення ПАТ «Укрзалізниця» наприкінці 2015 року. Все інше — лише подальші кроки зі структурою вже корпоратизованого товариства.
Євген Кравцов, голова Наглядової ради УЗ, сказав:
«Було започатковано створення пасажирської компанії. Одразу скажу, темпи дещо малі. Ми очікували, що до кінця 2016 року буде вже побудована холдингова структура»
Це висловлювання — правда.
Правління УЗ неодноразово повідомляло про створення «на папері» пасажирської філії, яку не реалізували досі. До кінця 2016 року планувалося повністю сформувати пасажирську, вантажну та вагонну філії.
Войцех Бальчун, голова правління Укрзалізниці, заявив:
«Насправді останнє замовлення пасажирських вагонів було у 2006 році (я не говорю про поїзди «Хюндай» чи «Тарпан»).»
Це висловлювання — перебільшення.
Бальчун перебільшує дані щодо відсутності закупівель вагонів до його призначення в УЗ. Наприклад у 2008 та 2010 роках УЗ отримала по 11 пасажарських вагонів лише від Крюківського ВБЗ.