YouTube втратив великі рекламні контракти через ролики з дітьми
YouTube втратив контракти з найбільшими європейськими рекламодавцями через ролики з експлуатацією дітей.
YouTube втратив контракти з найбільшими європейськими рекламодавцями через ролики з експлуатацією дітей.
Про це повідомляє Bloomberg.
Від реклами на YouTube відмовилися Mars, Deutsche Bank, Sky, HP, Lidl, а також Adidas. Причиною розриву контрактів з стали коментарі сексуального характеру, залишені «сотнями педофілів» під роликами за участю неповнолітніх.
Про такі коментарі раніше повідомили британська The Times і видання BuzzFeed.
«Ми ставимося до цього питання дуже серйозно. Наша рекламна кампанія на YouTube була зупинена, як тільки нам стало відомо про це», — цитує Bloomberg заяву Deutsche Bank.
У Mars сказали, що були шоковані демонстрацією їх реклами в «неналежних відео з експлуатацією дітей».
«Ми не повернемося на YouTube, поки не отримаємо відповідних гарантій», — оголосили представники.
Представники в YouTube відповіли, що намагатимуться виправити ситуацію.
«За рік ми зробили багато зусиль, щоб наш сервіс став безпечним для розміщення реклами. Ми будемо продовжувати вдосконалюватися», — відповіли представники в YouTube.
Раніше повідомлялось, що Youtube обмежить доступ до відео для дітей зі сценами насильства.