Заробітки на туристах, страхування мандрівників та де шукати дешеві квитки в Європу

Один турист з—за кордону за один день в Україні витрачає в середньому 100 доларів. Як підвищити туристичну привабливість міст та чиможливо в Україні побудувати бізнес на внутрішніх мандрівках? Про це дивіться сьогодні о 21:00 в програмі «Простономіка».

Один турист з-за кордону за один день в Україні витрачає в середньому 100 доларів. Як підвищити туристичну привабливість міст та чи можливо в Україні побудувати бізнес на внутрішніх мандрівках? Про це дивіться сьогодні о 21:00 в програмі «Простономіка».

Також в ефірі:

  • Підіб’ємо підсумки року безвізу — скільки та як українці їздили до Європи?
  • Чому у закордонні мандрівки варто оформлювати страхові поліси. Як це робити правильно? Та головне — як обрати страхову компанію та поліс?
  • Дешеві квитки в Європу. Як планувати бюджетні мандрівки, подивитися три міста за 3 тисячі гривень та як вихопити квиток на літак за 10 євро? Ділимося власним туристичним досвідом.

Програма «Простономіка» на Громадському покликана говорити про складні економічні та бізнесові теми у легких та простих для сприйняття форматах. 

Також дивіться: «Громадське.Схід»«Громадське.Крим»

«Реформа»,  «Громадське.Світ».

Громадське є першим мультимедійним ЗМІ, створеним громадською організацією, що заснована та керується журналістами. Телеканал мовить цілодобово через супутник ASTRA-4А у відкритому доступі та в більш ніж 80 кабельних та цифрових мережах.

Місією Громадського є створення інформаційного простору, що сприяє розвитку сталого суспільства та активної особистості.