Підтоплення метро в Києві: є загроза виникнення надзвичайної ситуації, станції можуть працювати як укриття — комісія

Закриті станції та вестибюлі синьої гілки метрополітену Києва під час ремонту можуть і надалі використовуватися як укриття під час повітряної тривоги, але про всяк випадок їх ще додатково обстежать.

Таке рішення ухвалила Державна комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій під час позачергового засідання 9 грудня, передає пресслужба уряду.

Про що говорили?

З доповіддю виступив міський голова Віталій Кличко, який повідомив, що ще в листопаді по першій колії перегону між станціями «Деміївська» і «Либідська» з’явилися значні течі й утворилися тріщини в колійному лотку та тюбінгах тунельної оправи.

Кличко наголосив, що наразі немає надзвичайної ситуації, але «є загроза її виникнення». За його словами, немає загрози підтоплення самих станцій, оскільки ґрунтові води розташовані нижче від рівня станцій. Це дозволить їм у разі оголошення повітряної тривоги працювати як укриття.

Міністр внутрішніх справ Ігор Клименко підкреслив, що нині є проблема з автівками, які порушують правила зупинки та стоянки та припарковані на розворотних кільцях на площі Либідській. Також є момент із нелегальними перевізниками, транспортні засоби яких відстоюються на цій площі.

Міністр закликав внести зміни в організації дорожнього руху як на цій ділянці, так і на найбільш завантажених відрізках доріг столиці. За словами Клименка, основне завдання, особливо починаючи з понеділка, 11 грудня, — нормалізувати рух і забезпечити контроль, щоб пасажири не відчували значний дискомфорт.

Що вирішила комісія?

За результатами заслуханих доповідей Комісія визнала, що через фільтрацію ґрунтових вод і винос породи у тунель по І колії перегону між станціями «Деміївська» та «Либідська» існує потенційна загроза виникнення надзвичайної ситуації техногенного характеру.

Комунальному підприємству «Київський метрополітен» доручили негайно провести необхідні обстеження, визначити причини виникнення аварійної ситуації та терміново виконати необхідні роботи.

Згідно з рішенням комісії, станції та вестибюлі закритої гілки можуть і далі використовуватися як укриття під час повітряної тривоги. Профільним відомствам доручили провести додаткову перевірку безпеки таких укриттів.

Київська міська військова адміністрація повинна забезпечити організацію та перевезення населення маршрутами наземного транспорту між станціями «Либідська» — «Теремки». Маршрут транспорту дублюватиме рух підземки.

Закриття станцій

Рух поїздів від станції метро «Деміївська» (включно) до «Теремків» припинять на час ремонту перегінного тунелю. Орієнтовно, ремонт триватиме 6 місяців. Поїзди синьою гілкою курсуватимуть лише між станціями «Героїв Дніпра» та «Либідська» (вона буде кінцевою). Працюватимуть дублювальні маршрути наземного транспорту.

AMP версія сайту не підтримує цей контент

Переглянути в Telegram.

Громадська ініціатива «Пасажири Києва» повідомила, що рух поїздів зупинили через розгерметизацію тунелю і що тунель між станціями «Деміївська» та «Либідська» перебуває в аварійному стані. У мережі з'явилися відео того, як вода пішла на колії.