«Знаходьте нових клієнтів за кордоном»: Google запускає безкоштовну програму для бізнесів

В умовах війни українські компанії борються з новими викликами, шукають нові можливості, масштабуються та виходять на міжнародні ринки, роблячи свій внесок у відновлення та економічне зростання країни.
Щоб у цьому допомогти, Google запускає нову безкоштовну програму «Знаходьте нових клієнтів за кордоном». Участь можуть взяти як українські бізнеси, які вже мають іноземних клієнтів, так ті, хто тільки наважується на експорт.
Інвестуючи у навчання по 3 години щотижня, учасники програми мають можливість:
- розробити власну стратегію виходу на нові ринки;
- адаптувати товари чи послуги до іноземного споживача;
- навчитися використовувати цифрові інструменти, щоб привернути увагу потенційних клієнтів.
Програма розпочинається 16 квітня, охочі можуть зареєструватися для участі на сайті.
Серед тренерів – викладачі Київської школи економіки, експерти Google, Webpromoexperts, представники українських бізнесів та стартапів.
Зареєстровані учасники отримають купон на Google Ads, а ті, хто пройде 90% тренінгів – сертифікат про участь у навчанні та пакет виходу на експорт: консультацію експерта та цифрові інструменти (доступно для 100 учасників).
Більше інформації про програму «Знаходьте нових клієнтів за кордоном» за посиланням.
Програма реалізується за підтримки Міністерства цифрової трансформації України, Офісу з розвитку підприємництва та експорту, національного проєкту Дія.Бізнес, NAZOVNI, Українського фонду стартапів, Київської школи економіки, Start Global, WebPromoExperts та EdEra.
Google також пропонує інші корисні ресурси для бізнесу, більше інформації на освітньому хабі Google Знання.
Матеріал опубліковано на правах реклами.