«Укрпошта» лайкою відреагувала на критику через продаж старих авто: «Виставили на аукціон гниле гівно»

«Укрпошта» оголосила розпродаж на аукціоні 531 автомобіля, здебільшого 1990-х та 2000-х років випуску. У соціальних мережах компанію почали критикувати через те, що вона не передала машини військовим. У компанії відповіли словами своїх критиків: «виставили на аукціон гниле гівно».

Пост з’явився на офіційному акаунті компанії на платформі X (колишній Twitter), який не має спеціальної позначки, що підтверджує офіційний статус профілю, а проте посилання на нього розміщене на сайті «Укрпошти».

У компанії різко відповіли критикам, що «вони не йо*нулись» і що «хотіли б віддати просто так тим, кому треба», але не мають права.

«Продаємо старі автівки на Prozorro, бо цього вимагає закон», — пояснили в «Укрпошті».

У коментарях під постом припустили, що Social media marketing — маркетинг у соціальних мережахSMM-менеджер переплутав корпоративний акаунт із власним, проте компанія заперечила це. Багато коментаторів розкритикували вживання обсценної лексики.

Відомо, що директором із маркетингу «Укрпошти» є Максим Колесніков — ветеран російсько-української війни, який пережив полон. Перед тим, як стати військовим, він очолював відділи з маркетингу у великих торговельних та аптечних мережах. Колесніков також відповідає на коментарі обурених користувачів з особистого акаунта, з чого випливає, що йому відомо про пост із ненормативною лексикою на офіційному акаунті.

Доповнено 1 травня. Генеральний директор «Укрпошти» Ігор Смілянський подякував команді SMM «креатив та витримку» й заявив, що у компанії «поважають інші думки й право їх висловлювати», але «не поважають невихованість і хамство».

«Ми показали, що теж вміємо писати, навіть, якщо така комунікація неформатна, нестандартна, не гідна “державної компанії” (а ми акціонерне товариство, тож нам можна)», — написав Смілянський.

Він пояснив, що акціонерне товариство існує на ті доходи, які саме заробляє, а прибуток перераховує в бюджет.

«”Укрпошта” нічого не отримує з бюджету. Нам держава внесла в капітал певні активи, і ми відповідаємо за ефективність їх використання», — зазначив гендиректор компанії.

Смілянський також розповів, що 30 квітня відбулось 7 аукціонів на суму понад 3,2 мільйона гривень при стартовій ціні трохи більше ніж 2 мільйони гривень. Ще два аукціони на суму понад 400 тисяч гривень відбудуться сьогодні.

Продаж старих автівок «Укрпошти»

Вранці 30 квітня генеральний директор «Укрпошти» Ігор Смілянський повідомив, що компанія виставила на платформі «Prozorro.Продажі» 531 авто, здебільшого 1990-х та 2000-х років випуску.

Серед них — авто як іноземного виробництва, як-от Hyundai Sonata, Peugeot, Mazda, Citroen, Volkswagen, KIA, Daewoo, Skoda, Volvo, Mercedes Benz, так і виробництва росії та Білорусі: МАЗ, ГАЗ, УАЗ, ЗІЛ та інші.

За словами Смілянського, техніка може поповнити автопарк когось із колекціонерів або потрапити до волонтерів і після ремонту чи перезбірки кількох машин відправитися військовим.

Автомобілі продаватимуться лотами від 9 до 134 одиниць за регіональним критерієм, тобто лоти є по всій країні, та вартістю від 42 тисяч до 1,1 млн гривень за лот.

Зібрані з аукціону кошти підуть на оновлення автопарку «Укрпошти», який компанія втрачає після обстрілів у прифронтових регіонах, додав Смілянський.