«Ми показали, що теж вміємо писати»: в «Укрпошті» пояснили свою лайку на платформі Х
В «Укрпошті» заявили, що «поважають інші думки й право їх висловлювати», але «не поважають невихованість і хамство» — так у компанії відреагували на критику в соціальних мережах через пост із лайкою на платформі Х.
Про це розповів генеральний директор «Укрпошти» Ігор Смілянський.
За його словами, шанс зробити «щось гарне» і не отримати критику чи кримінальну справу в українському суспільстві дорівнює диву. А тому, як зазначив Смілянський, коли «щось робиш», треба брати відповідальність і не звертати увагу на те, «хто там і що про тебе написав».
«Ми показали, що теж вміємо писати, навіть якщо така комунікація неформатна, нестандартна, не гідна “державної компанії” (а ми акціонерне товариство, тож нам можна)», — написав Смілянський.
Він пояснив, що акціонерне товариство існує на ті доходи, які саме заробляє, а прибуток перераховує в бюджет.
«”Укрпошта” нічого не отримує з бюджету. Нам держава внесла в капітал певні активи, і ми відповідаємо за ефективність їхнього використання», — зазначив гендиректор компанії.
Смілянський розповів, що 30 квітня відбулося 7 аукціонів на понад 3,2 мільйона гривень за стартової ціни трохи більше ніж 2 мільйони гривень. Ще два аукціони на понад 400 тисяч гривень відбудуться сьогодні.
Також Смілянський подякував команді Social media marketing — маркетинг у соціальних мережахSMM за «креатив та витримку», додавши, що компанія поважає «інші думки та право їх висловлювати, але не поважає невихованість, хамство і відверте нерозуміння, як працює система».
Директор із маркетингу «Укрпошти», ветеран Максим Колесніков також прокоментував цей випадок на своїй сторінці в X.
Що передувало?
Уранці 30 квітня генеральний директор «Укрпошти» Ігор Смілянський повідомив, що компанія виставила на платформі «Prozorro.Продажі» 531 авто, здебільшого 1990-х та 2000-х років випуску.
Серед них — автомобілі як іноземного виробництва, як-от Hyundai Sonata, Peugeot, Mazda, Citroen, Volkswagen, KIA, Skoda, Volvo, Mercedes Benz, так і виробництва росії та Білорусі: МАЗ, ГАЗ, УАЗ, ЗІЛ та інші.
Зібрані з аукціону кошти підуть на оновлення автопарку «Укрпошти», який компанія втрачає після обстрілів у прифронтових регіонах, пояснив Смілянський.
У соціальних мережах компанію почали критикувати через те, що вона не передала машини військовим. В «Укрпошті» різко відповіли критикам, що «вони не йо*нулись» і «хотіли б віддати просто так тим, кому треба», але не мають права.
Однак це викликало нову критику, але тепер через вживання обсценної лексики.