Кількість пасажирів на новому рейсі між Австрією та Україною зросла вдвічі після запуску онлайн-продажу квитків — УЗ

Після того, як «Укрзалізниця» запустила онлайн-продаж квитків на новому рейсі між Україною та Австрією, кількість пасажирів на цьому маршруті зросла більш як удвічі.

Про це повідомили у пресслужбі «Укрзалізниці».

Так, після запуску онлайн-продажів, більше ніж удвічі зросла кількість проданих квитків на пересадковий маршрут між Україною, Угорщиною та Австрією через Чоп.

В УЗ зазначають, що саме там організована зручна для пасажирів узгоджена пересадка між поїздами:

  • № 745/746, 367/368 Київ, Луцьк — Чоп (— Ужгород);
  • № 143/146 Чоп — Будапешт — Відень.

Нагадаємо, онлайн-продаж квитків на рейси до Австрії та Угорщини стартував з 18 березня. Раніше їх можна було придбати лише в касі.

Новий прямий поїзд №143/146 Відень — Чоп — Відень складається з вагонів з місцями для сидіння. Як зазначають в УЗ, у вагонах є Wi-Fi, а на більшій частині маршруту (між станціями Дебрецен та Відень) у складі поїзда курсує вагон-ресторан.