Наша колективна відповідальність: як бізнес може допомагати дітям із синдромом Дауна

У День захисту дітей 1 червня страхова компанія «UNIQA» розповіла про власний досвід роботи з благодійним фондом «Даун Синдром» та ініціативи, покликані поліпшувати умови життя й навчання для дітей із синдромом Дауна.
Понад 10 років тому команда вирішила переадресувати всі кошти, виділені на новорічні подарунки колегам та партнерам, на допомогу дітям. Відтоді страхова компанія «UNIQA» допомагає Центру раннього розвитку від ВБО «Даун Синдром», фінансуючи групові та індивідуальні заняття для дітей з логопедами, корекційними педагогами, психологами, фізіотерапевтами та реабілітологами.
«Завдяки підтримці наших партнерів як «UNIQA» ми можемо надавати сім'ям, які виховують дітей з синдромом Дауна, доступ до інформаційної, психологічної підтримки та консультування. Це допомагає їм легше впоратися з викликами виховання, догляду та соціалізації своїх дітей. Наш досвід показує, що після участі в таких програмах діти та їхні батьки легше адаптуються» – розповідає віцепрезидентка ВБО «Даун Синдром» Тетяна Павлюк.
У 2023 році за підтримки «UNIQA» було реалізовано переклад серії вебінарів від «European Down Syndrome Association» українською мову. Це дало можливість сотням сімей отримати додаткову інформацію про медичні аспекти захворювання, практичні поради та ознайомитися з новими дослідженнями у лікуванні.
У вебінарах багато хто вперше почув про ініціативу з працевлаштування людей з синдромом Дауна у загальноєвропейську мережу компаній сфери гостинності «Valueable», що працює за підтримки Європейської Комісії у 7 країнах.
Люди з синдромом Дауна мають відчувати себе комфортно та захищено. Тому до 20-річчя ВБО «Даун Синдром» за підтримки представників бізнесу та «UNIQA» було знято фільм «Двадцятирічні. Квиток у доросле життя». Його метою є привернення уваги до цієї теми та популяризація тези, що синдром Дауна це не вирок і ми разом можемо створити гідне соціальне середовище, відкрите для кожного.
Партнерський матеріал опубліковано на правах реклами.