У «Новій пошті», Sense Bank та Vodafone стався збій у роботі (ОНОВЛЕНО)

У компанії «Нова пошта» заявили про збій у роботі. Також про збої повідомили в банку Sense та користувачі мобільного оператора Vodafone.

У «Новій пошті» пояснили, що збій стався в роботі системи з обслуговування клієнтів. Його спричинили деякі програмні оновлення. У компанії пообіцяли, що роботу відновлять найближчим часом.

«Як тільки піднімемось — обовʼязково проінформуємо», — додали в «Новій пошті».

Оновлено о 10:44. Роботу всіх клієнтських систем та сервісів «Новій пошті» відновили, повідомили в компанії.

Раніше в київських Telegram-каналах писали, що більшість відділень столиці не працюють. Там не можна ані відправити, ані забрати посилку.

Про «технічні труднощі» в роботі застосунку повідомили й у пресслужбі Sense Bank. Там не відображаються, картки та рахунки, не працюють перекази, оплата послуг та обмін валют. Крім того, у застосунку неможливо купити облігації та відкрити депозити й кредити.

Оновлено об 11:08. У банку подолали технічний збій: усі цифрові сервіси та функції знову працюють у звичному режимі. У компанії запевнили, що всі кошти та дані клієнтів — у повній безпеці, а збій пов’язаний не з DDoS-атакою чи іншими ворожими діями, а зі світовим IT-збоєм, через взаємодію антивірусу Crowdstrike та Windows.

Також користувачі мережі стверджують про збій у роботі мобільного оператора Vodafone, однак компанія поки що офіційно не коментувала цього.

Оновлено об 11:12. Vodafon повідомив, що вранці протягом години спостерігались складнощі в отриманні послуг у частини абонентів Vodafone в усіх регіонах України. А втім, із 9:20 надання всіх основних послуг поступово відновлюється, запевнили в компанії.