Rozetka надіслала клієнтці повідомлення, де замість слова «війна» — три крапки. Після обурення компанія це пояснила
Маркетплейс Rozetka надіслав клієнтці повідомлення у Viber, у якому замість слова «війна» написані три крапки. Та обурилася, однак компанія пояснила, чому таке сталося.
Про це написала користувачка Facebook Анастасія Шимчук, назвавши свою публікацію «дописом обурення».
Жінка показала скриншот із месенджера Viber, у якому Rozetka надіслала їй повідомлення, де йшлося про преміумпідписку, яку зупинили через війну. А втім, замість слова «війна» там написали три крапки й у дужках додали: «На жаль, цей месенджер не дозволяє нам називати речі своїми іменами».
«Отримала повідомлення від Rozetka, у якому вони пишуть, що не можуть написати “повномасштабне вторгнення” чи “війна”. Це що таке взагалі? Хто цей геніальний SMMник? Порадьте, хто мав досвід, куди звернутися, аби розблокувати мовний апарат Rozetka», — написала Анастасія Шимчук.
Сама Rozetka в коментарях не надала пояснень щодо повідомлення зі скриншоту, але там наголосили, що на електронну пошту та в центр сповіщень на сайті надійшов текст, де слово «війна» все ж написане. Також у тих сповіщеннях замість дати 24 лютого 2022 року, як написали у Viber, написано про повномасштабне вторгнення.
«УП. Життя» дізналося, що Viber не має правил, які забороняють говорити про війну. «Ми не обмежуємо використання жодних слів у бізнес-повідомленнях. Ба більше, ми не маємо доступу до їхнього змісту», — розповіли у пресслужбі месенджера.
А згодом і Rozetka пояснила виданню, що ж сталося. За словами компанії, обмеження щодо змісту повідомлень передбачає не Viber, а система для відправлення розсилок, яку використовує маркетплейс.