Партнерський матеріал

Перевірена довіра. Як DIM.RIA заощаджує час і дає впевненість мільйонам українців

У висококонкурентному сегменті онлайн-платформ для купівлі, продажу й оренди нерухомості DIM.RIA — один із найвпливовіших гравців. Продуктом, який пропонує людям перевірену нерухомість, щомісяця користуються близько трьох мільйонів українців. Компанія розширює набір інструментів, які роблять процес пошуку і продажу нерухомості прозорішим, швидшим і більш захищеним.

Hromadske поговорило з керівником із розвитку продуктів DIM.RIA Віталієм Поберезьким про місію платформи, виклики ринку, вплив повномасштабної війни і плани компанії на майбутнє. Віталій каже, що цифровий продукт на ринку нерухомості — це не «технології заради технологій», а системна робота з довірою.

— Віталію, розкажіть, будь ласка, про вашу команду. Хто створює DIM.RIA?

— Над продуктом працює близько сотні людей, об’єднаних спільною ідеєю. Це розробники, які пишуть код; дизайнери, які будують зручний інтерфейс; аналітики, адже нам важливо розуміти потреби шукачів і продавців нерухомості, щоб відповідати їм. Наша ціль — щоб на DIM.RIA було представлено 100% перевіреної нерухомості, яка продається чи здається в оренду в Україні, а також щоб наші клієнти-шукачі могли легко знаходити бажані об’єкти. Команда розвивається разом із ринком: реагує на виклики повномасштабної війни, впроваджує нові формати перевірки нерухомості й готує екосистемні рішення, які охоплюють весь шлях користувача — від пошуку до заселення.

— Ви згадали про спільну ідею. Яка ж сьогодні місія DIM.RIA?

— Перевірена довіра. Це справді прошито у кожній людині нашої команди — і в акціонерах компанії, і в її працівниках. Вся наша група продуктів — DIM.RIA, AUTO.RIA, AGRO.RIA, RIA.com — будує перевірений інтернет. Це наша ключова цінність, основа ідентичності, наша ДНК.

У час, коли українці шукають безпеки, прозорості і швидких рішень, платформа DIM.RIA зробила ставку на перевіреність об’єктів, чесність процесів і постійну комунікацію з користувачами.

— Як повномасштабне російське вторгнення вплинуло на ринок нерухомості загалом і на вашу роботу зокрема?

— Велика війна переформатувала ринок нерухомості.  Якщо раніше це був насамперед ринок продажу, то зараз — це поєднання різних сегментів, оскільки ринок оренди суттєво зріс. Потреба в перевіреній нерухомості загострилась. Людина хоче бути впевненою, що переглядає реальний об’єкт, а не фейкове оголошення; що вона може зателефонувати й подивитись на нього. Люди не хочуть марнувати час і мають потребу у вищому рівні довіри.

Тому ми запустили нову функцію: перевірені об’єкти розміщуються безкоштовно до моменту продажу. Також триває постійна комунікація з людьми, інформування про зміни. Для продавців, ріелторів, агентств нерухомості ми проводимо багато навчань, зустрічей, вебінарів, які допомагають зрозуміти, як швидко реагувати на зміни і як працювати тут і зараз.

— Як влаштована ваша комунікація з клієнтами?

— Напрям турботи про користувачів працює цілодобово без вихідних. Зрозуміло, що навантаження буває різним, тому ми спілкуємось і голосом, і текстом. Нам дуже важливо, щоб жодне звернення не залишилось без уваги. Наші менеджери говорять по телефону, їздять на зустрічі з ріелторами й агентствами нерухомості в різних форматах. 

У час повномасштабної війни наші менеджери часто з власної ініціативи спілкуються з клієнтами. Це не є їхнім обов’язком, вони самі дзвонять або відповідають на дзвінки, розповідають про новини сервісу. Так будуються довірливі стосунки: важливо бути підтримкою одне для одного у важкі часи.

У нас працює окрема команда клієнтського досвіду. Її завдання — визначати моменти, які приносять задоволення клієнту, і ті, які є болями клієнта. А менеджери реагують на це і розв’язують проблеми, щоб задоволення було більше, а болю не було.

— Над якими новими інструментами, рішеннями, функціями ви зараз працюєте?

— Те, що відбувається в житті українців, безпосередньо впливає на їхню потребу в інструментах.

Зараз ми бачимо запит на інструменти, які дозволяють легко і зручно додати на DIM.RIA перевірений об’єкт. Важливо: додати саме об’єкт, а не оголошення. Продавець повинен підтвердити, що цей об’єкт реальний і зараз продається.

Раніше можна було піти або поїхати й подивитись на об’єкт. Із початком епідемії ковіду, а потім і повномасштабною війною ми побачили низку викликів і почали створювати інструменти, які полегшують додавання перевіреного об’єкта. Один із них — відеодзвінок у месенджері, під час якого продавець показує квартиру; інший спосіб підтвердження — надання техпаспорту.

Важливо, щоб і шукач нерухомості мав змогу швидко знайти потрібну йому квартиру чи будинок. Наприклад, зайти на DIM.RIA й побачити на мапі об’єкти, розташовані поруч. Зрозуміти, які переваги має об’єкт у порівнянні з іншими. Могти самому обрати собі ріелтора. Ми також розвиваємо відеоформати і даємо можливість клієнту побачити програми, за якими можна отримати розтермінування, кредит тощо.

Зараз ми складаємо список рішень, які хочемо втілювати у 2026 році і загалом у найближчі п’ять років. Ми хочемо мати на платформі всі перевірені об’єкти, які продаються в Україні, й дати українцям можливість знайти їх, а продавцям — легко і зручно додавати те, що вони пропонують. 

Рухаємось до екосистемного підходу, який дозволить клієнту не мати проблем не тільки з продажем, купівлею або орендою. Ми хочемо також бути корисними у використанні та обслуговуванні нерухомості. Наприклад, підказувати користувачам, до кого звернутись, якщо потрібний ремонт, переїзд тощо. 

— Що для вас значить створювати продукт, яким щодня користуються мільйони людей?

— Мені це дає велику мотивацію і водночас відчуття великої відповідальності. Це величезний виклик — допомагати людям знаходити домівки своєї мрії, класних ріелторів, надійні агентства нерухомості, забудовників тощо. Іншим нашим клієнтам — продавцям нерухомості — потрібно забезпечити легкість і доступність користування платформою.

Ми створюємо не кнопки або сторінки. Наша мета — допомогти українцям продати, купити або взяти в оренду нерухомість, отримавши від нашого маркетплейсу якнайбільше користі. За кадром залишається робота над створенням цінності. Спочатку потрібно зрозуміти, що потрібно людям — усій нашій аудиторії. З’ясувати, у якій формі це потрібно. Визначити цю цінність, а потім уже втілити її у реальність. DIM.RIA демонструє, що цифровий продукт на ринку нерухомості — це не технології заради технологій, а насамперед системна робота з довірою.


Партнерський проєкт опублікований на правах реклами.