Маск оголосив «війну» компаніям, які не хочуть купувати рекламу в X. Стверджує про незаконну змову

Компанія X (колишній Twitter) Ілона Маска подає до суду на групу великих компаній, стверджуючи, що вони незаконно змовилися, щоб бойкотувати соцмережу.

Про це заявили Ілон Маск та головна виконавча директорка X Corp Лінда Яккаріно.

Яккаріно, зокрема, посилається на звіт Комітету з правових питань Палати представників США про шкоду «Глобального альянсу за відповідальні ЗМІ» (Міжгалузева ініціатива, заснована у 2019 році Всесвітньою федерацією рекламодавців (WFA), щоб допомогти галузі розв'язувати проблему незаконного чи шкідливого контенту на платформах цифрових медіа та його монетизації за допомогою рекламиGARM). Мовляв, їхнє розслідування знайшло докази незаконного бойкоту багатьох компаній, зокрема X, проти «неугодних» платформ з намаганням демонетизувати їх та, «по суті, обмежити певний вибір для споживачів».

Яккаріно оголосила, що X подає антимонопольний позов проти GARM, Всесвітньої федерації рекламодавців (WFA) і членів GARM — CVS Health, Mars, Orsted і Unilever.

«Така поведінка є плямою на великій індустрії, і її не можна допускати. Ми не ухвалили це рішення легковажно, але це прямий наслідок їхніх дій. Незаконна поведінка цих організацій та їхніх керівників коштувала X мільярдів доларів», — заявила вона.

Маск коротко зауважив: «Ми пробували мир 2 роки, тепер — війна». Він також закликав інші компанії, які систематично потрапляють під бойкот рекламодавців, подати позов до суду.

Доходи від реклами в X впали більш ніж удвічі за рік після того, як Маск купив соцмережу, оскільки рекламодавці уникали платформи. У своєму позові X стверджує, що зазначені фірми несправедливо уникали витрат на рекламу в X, дотримуючись стандартів безпеки від GARM.

Однак співзасновник GARM Роб Раковіц спростував ці заяви, стверджуючи, що бренди мають право вирішувати, куди витрачати свої гроші на рекламу.