Маскова соцмережа Х заблокувала рекламний акаунт Єврокомісії після штрафу проти себе
Європейська комісія втратила доступ до свого рекламного облікового запису в соцмережі Х за кілька днів після того, як наклала на неї штраф у розмірі 120 мільйонів євро за порушення правил ЄС щодо прозорості.
Про це повідомляє Politico.
7 грудня представник компанії Х Нікіта Бієр написав, що рекламний акаунт Єврокомісії «заблоковано».
Він заявив, що це пов’язано з тим, що Єврокомісія нібито намагалася збільшити охоплення свого допису про штраф щодо платформи, «опублікувавши посилання, яке оманливо створює у користувачів враження, що це відео, та штучно збільшити охоплення».
«Х вважає, що усі повинні мати рівноправний голос на нашій платформі. Але схоже, що ви вважаєте, що до вашого власного акаунту правила не мають застосовуватись», — додав Бієр.
Напередодні Маск закликав «скасувати» Євросоюз та «повернути суверенітет окремим країнам» після рішення Єврокомісії оштрафувати X на 120 мільйонів євро відповідно до Закону про цифрові послуги (DSA).
Чому Х отримала штраф?
Соцмережу звинуватили, зокрема, в оманливому використанні «синьої галочки». У ЄК заявляли, що в X будь-хто може купити статус «перевіреного», хоча компанія суттєво не перевіряє такі акаунти.
Серед інших порушень: відсутність прозорості рекламного сховища та ненадання дослідникам доступу до публічних даних.
Американські посадовці неодноразово критикували DSA, називаючи її цензурою. Зокрема, проти рішення щодо соцмережі Маска виступали віцепрезидент США Джей Ді Венс і державний секретар США Марко Рубіо. Хоча у ЄС наполягають: рішення стосується лише прозорості X, а не цензури.