Маркетплейси хочуть зобов’язати звітувати в податкову про онлайн-продавців — народна депутатка

Народна депутатка Ніна Южаніна заявила, що Міністерство фінансів підготувало законопроєкт, за яким маркетплейси повинні будуть щорічно передавати в податкову дані про своїх користувачів.

Про це вона розповіла на своїй сторінці у Facebook.

Йдеться про користувачів, які торгують на таких платформах, як OLX, Prom, ROZETKA. За словами Южаніної, Мінфін хоче зобов’язати платформи передавати в податкову дані навіть за один продаж.

Також законопроєкт передбачає, що платформи стануть податковими агентами та будуть утримувати з отриманих доходів ПДФО та військовий збір.

Як стверджує Южаніна, Мінфін вибірково імплементує положення документів ЄС та ОЕСР. Зокрема, за словами депутатки, це стосується мінімальних порогів для передання даних.

Так, у країнах ЄС до податкової передають дані лише щодо тих продавців, дохід від продажу товарів яких перевищив 2000 євро або які здійснили 30 та більше продажів за рік, пояснила Южаніна.

Нагадаємо, Державна податкова служба заявила, що з 1 березня отримала інструмент, що дає їй змогу ідентифікувати громадян, які торгують через інтернет без державної реєстрації.

За даними податкової, лише за 20 днів її спеціалісти ідентифікували десятки тисяч платників податків і громадян, які отримували кошти за продаж товарів без державної реєстрації або без використання терміналів.