Британський регулятор заборонив рекламу Zara через «нездорово худих» моделей

Рекламний регулятор Великої Британії заблокував два оголошення модного бренду Zara через «соціально безвідповідальні» фото моделей, які видавалися «нездорово худими».
Про це пишуть BBC та Independent.
У травні Управління з рекламних стандартів (ASA) отримало скаргу щодо двох рекламних оголошень про товари Zara. На одному фото модель одягнена в сорочку з великими кишенями, а на іншому — інша модель у короткій сукні.
У скарзі стверджувалося, що реклама була безвідповідальною, оскільки на вигляд моделі були нездорово худими.
Zara відкинула звинувачення. Там заявили, що обидві моделі мають медичні довідки про задовільний стан здоров’я і жодне з фото не змінювали (окрім дуже незначних змін освітлення та кольору).
ASA дійшло висновку, що глибокий виріз сорочки в першій рекламі фокусував увагу на «виступаючих» ключицях моделі. Крім того, положення її рук у мішкуватій сорочці створювало враження, що її руки, плечі та груди були дуже худими.
«Загалом, ми вважаємо, що поза моделі та вибір одягу в рекламі створили враження, що модель була нездорово худою», — зазначили в ASA.
Таку саму оцінку отримало друге фото, де регулятор відзначив, що тіні та гладко зібрана назад зачіска надавали моделі дуже худого вигляду.
ASA перевіряла ще два рекламні оголошення Zara, але не стала їх забороняти. Zara вирішила видалити розкритиковані зображення та заявила, що не отримувала жодних прямих скарг.
Речник Zara UK запевнив, що компанія прагне продукувати «відповідальний контент» та дотримується суворих правил і контролю під час підбору, фотографування моделей, а також під час вибору зображень.
- Поділитися: