Морозиво з кетчупом або тисячі нагетсів: у США McDonald's завершить тестування ШІ-касира
Мережа швидкого харчування McDonald's завершить спільне з корпорацією IBM тестування штучного інтелекту на касах McDrive у деяких закладах Сполучених Штатів. ШІ-помічник отримав десятки скарг з моменту запуску у 2021 році.
Про це пише Associated Press.
Так, клієнти публікували в соціальних мережах те, як ШІ-касир неправильно зрозумів їхні замовлення.
Зокрема, на одному з відео у соцмережі TikTok показано, як він додає до замовлення однієї з відвідувачок курячі нагетси знову і знову, хоча вона, сміючись, просить його зупинитись.
В інших випадках ШІ-касир, наприклад, додавав дивні доповнення, як-от морозиво з кетчупом і маслом. Крім того, він міг приймати замовлення з інших автомобілів, що стоять поруч, ігноруючи клієнта перед вікном.
Знайомі з ситуацією люди розповіли, що ця технологія має труднощі з інтерпретацією різних акцентів і діалектів — це одна з проблем, які впливають на точність замовлень. Тому технологію вимкнуть у закладах мережі до 26 липня.
А втім, хоча партнерство IBM з McDonald's завершується, компанія заявила, що не виключає впровадження штучного інтелекту в майбутньому.
«Наша співпраця з IBM дала нам впевненість у тому, що система голосових замовлень (за допомогою ШІ — ред.) стане частиною майбутнього наших ресторанів», — йдеться в повідомленні. Там пообіцяли «ухвалити обґрунтоване рішення» про це до кінця року.
Останніми роками численні американські мережі швидкого харчування почали впроваджувати штучний інтелект у свій бізнес, причому багато хто з них відзначає максимізацію швидкості та скорочення витрат.
За межами Сполучених Штатів першу систему обслуговування на основі штучного інтелекту запустила британська компанія Popeyes UK. Там заявили, що тестування ШІ-помічника показало 97% точності.
- Поділитися: