S.T.A.L.K.E.R. 2 отримав перший патч: виправляє понад 650 помилок

Ілюстративне зображення. Ігровий простір гри S.T.A.L.K.E.R. 2
Ілюстративне зображення. Ігровий простір гри S.T.A.L.K.E.R. 2Скриншот наданий розробниками — студією GSC Game World

Розробники гри S.T.A.L.K.E.R. 2 випустили перше оновлення, що виправляє понад 650 різних помилок та проблем.

Про це йдеться на сторінці оновлення в Steam.

Зокрема, розробники виправили понад 20 помилок, пов’язаних зі штучним інтелектом у грі. 

До цього деякі квестові персонажі могли застрягти, через що з ними неможливо було взаємодіяти й доводилось перезавантажуватися. Інколи NPC злітали після смерті або некоректно оцінювали позицію гравця й марно стріляли по укриттю.

Також розробники виправили візуальні ефекти вогню, що не відображалися під певними кутами камери, та прибрали приблизно 100 різних «вильотів» з гри.

Крім того, патч додає зміни до ігрового процесу та розв’язує багато проблем з блокуванням проходження квестів і помилки, що виникали за різних умов.

«Робота над грою та майбутніми оновленнями продовжуватиметься. Ми працюємо над виправленнями помилок в роботі системи A-Life», — зазначили розробники.

Гравці можуть повідомити розробникам про виявлені помилки за посиланням.

Вихід S.T.A.L.K.E.R. 2

20 листопада у світ вийшла українська відеогра S.T.A.L.K.E.R. 2 — продовження культової серії під назвою «Серце Чорнобиля». Розробники обіцяли масштабний нелінійний сюжет. Передбачалося, що рішення гравця впливатимуть не тільки на долю персонажів і локальні події, але й на світ загалом.

Перша частина S.T.A.L.K.E.R. — «Тінь Чорнобиля» — стала знаковим проєктом для українських розробників ігор. Шутер від першої особи в локаціях Чорнобильської зони відчуження компанія розробляла протягом 7 років — у 2001-2007 роках.

Спершу S.T.A.L.K.E.R. 2 планували випустити 28 квітня 2022 року, але потім реліз переносили декілька разів.

Гра вийшла одночасно на PC та Xbox Series X/S. Вона доступна у Steam, Epic Games Store, Microsoft Store, Xbox Store та Game Pass.

У день виходу гри в Україні помітили зменшення швидкості домашнього інтернету, адже завантаження вплинуло на мережу деяких провайдерів.