122 мільйони євро до держбюджету і 13 тисяч робочих місць: яким є внесок Glovo в економіку України

За неповний 2024 рік користувачів застосунку Glovo побільшало майже на 20%, а у жовтні кількість замовлень збільшилася на 11% (рік до року). Популярний в Україні сервіс доставки, що працює у 38 містах, поділився дослідженням про свій вплив на економіку країни і планами подальшого розвитку.
Дослідження Yellow Effect, проведене міжнародною компанією Statista, показало, що у 2023 році Glovo з партнерами забезпечили 122 мільйони євро платежів до бюджету і майже 13 тисяч робочих місць в еквіваленті повного робочого часу. Це стандартний спосіб підрахунку робочого часу для компаній у сфері гіг-економіки.
«Ми пишаємося, що разом із партнерами допомогли створити 444 мільйони євро доданої вартості для української економіки у 2023 році», — коментує генеральна директорка Glovo в Україні Марина Павлюк.
До кінця 2024 року компанія Glovo сплатить майже пів мільярда гривень податків, а загалом із лютого 2022 по вересень 2024 року сплатила до бюджету 889 мільйони гривень.
Компанія далі інвестує у розвиток ринку швидкої доставки, пропонуючи нові технологічні рішення й розширюючи мережу партнерів у регіонах, зокрема й близьких до зони бойових дій. У вересні 2024 року доставку запустили в Павлограді — місті на сході Дніпропетровщини, важливому для оборони Донеччини.
У 2024 році компанія Glovo перезапустила підписку на доставку Glovo Prime й запровадила сервіс On-Demand, який дозволяє бізнесам інтегрувати швидку доставку. Найближчим часом компанія планує інтеграцію на платформі наймасштабнішого оновлення з моменту заснування Glovo Next, а пріоритетом на наступні роки є подальший розвиток швидкої комерції (Q-commerce).
За результатами опитування Civitta, 67% партнерів компанії з малого і середнього бізнесу вважають співпрацю з Glovo критичною для їхнього успіху. «Наша мета — підтримати місцевий бізнес, створюючи нові можливості для підприємців, і зробити щоденне життя наших користувачів зручнішим», — каже Марина Павлюк.
Менеджерка з розвитку ресторанів мережі Pizza Celentano в Дніпровському регіоні Юлія Гапон розповідає, що доставка через Glovo приносить значну частину нових клієнтів. «У перші чотири місяці співпраці з Glovo ми побачили, що кількість замовлень почала зростати, а приріст обороту становив у середньому 25%», — говорить вона. Після успішного запуску в одній філії компанія почала впроваджувати доставку через Glovo ще у двох піцеріях мережі на сході країни.
Влітку 2024 року у партнерстві з платформою United24 компанія провела збір на купівлю 18 роботів-логістів, а у жовтні United24 та Glovo оголосили другий збір на роботизовані платформи TerMIT, які доставляють їжу і ліки туди, куди не можуть кур’єри.
У співпраці з Українським фондом стартапів Glovo проводить щорічний конкурс стартапів із грошовими призами від компанії та стажуванням від провідних експертів з Glovo в Барселоні, а з 2024 року масштабувала цю ініціативу в технологічну конференцію PowerUp Ukraine, яка має стати щорічною платформою для залучення міжнародних приватних інвестицій в українські технологічні компанії й стартапи.
Glovo — це технологічна платформа, яка дозволяє придбати, доставити, передати будь-який предмет чи продукт у межах міста. Компанія, що заснована у Барселоні, сьогодні працює у понад 1500 містах у 23 країнах світу у Європі, Центральній Азії і Африці. Щомісяця в усьому світі платформою Glovo користуються понад 5 мільйонів активних клієнтів, замовлення доставляють понад 70 тисяч кур’єрів. Компанія має 150 тисяч партнерів.
Матеріал опубліковано на правах реклами.
- Поділитися: