Другий сезон «Гри в кальмара» розчарував глядачів. Через це навіть упали акції компаній

Другий сезон серіалу «Гра в кальмара», який вийшов на екрани 26 грудня, отримав не надто схвальні відгуки від глядачів. Це призвело до падіння акцій південнокорейських компаній, які займалися дистрибуцією стрічки.
Про це пише Bloomberg.
Видання цитує рецензію газети New York Times, де писали, що другий сезон серіалу «натякає на більш масштабні амбіції, але мало що робить для їх реалізації». Водночас 85% критиків і 65% глядачів на сайті Rotten Tomatoes висловили схвалення продовженню «Гри в кальмара».
Однак, попри це, сьогодні, 27 грудня, впали акції компаній, пов’язаних із серіалом. Так, акції кінодистриб'юторської та маркетингової компанії Artist United Inc., де найбільшим акціонером є головний актор «Гри в кальмара» Лі Чжон Чже, впали на 30% від денного ліміту.
Тим часом акції компанії-інвестора Artist United під назвою Wysiwyg Studios Co, втратили 25% у ціні, а корейського партнера Netflix Dexter Studios Co, — 24%.
Більше про «Гру в кальмара»
«Гра в кальмара» після виходу посіла перше місце за популярністю на стримінговій платформі Netflix у майже 100 країнах, зокрема і в Україні. Загалом за перші чотири тижні серіал подивилися 111 мільйонів користувачів.
Цей серіал порівнюють з іншою південнокорейською драмою «Паразити», оскільки вони обидва висвітлюють соціальну нерівність між бідними та багатими. За сюжетом 456 людей, які мають серйозні фінансові проблеми, приймають запрошення на участь у таємничому турнірі на виживання. Лише одна людина може залишитися живою та забрати головний приз ㅡ 45,6 млрд вон.
У другому сезоні головний герой серіалу Сон Гі Хун передумає їхати до США і почне погоню через «важливий мотив», розповідали у Netflix. А режисер казав, що у продовженні історії буде і фронтмен гри, а також, можливо, чоловік, який був вербувальником гравців для нової гри. Крім того, глядачі познайомляться з бойфрендом механізованої ляльки з першого сезону.
- Поділитися: