Промо

Мільйони глядачів і рекордна сума донатів. Підсумки Нацвідбору «Євробачення-2025»

Мільйони глядачів і рекордна сума донатів.  Підсумки Нацвідбору «Євробачення-2025»

В Україні завершився Національний відбір на конкурс «Євробачення-2025». Фінал відбувся в суботу, 8 лютого. Як повідомляють новини на МЕТА, шоу переглянули понад два мільйони людей, а сума пожертв на підтримку Сил оборони виявилася рекордною. 

Статистика свідчить, що цьогоріч інтерес до відбору на «Євробачення» суттєво зріс. За інформацією «Суспільного», у прямому телеетері відбір дивилися близько 835 тисяч глядачів.

Однак конкурсний день Національного відбору на «Євробачення-2025» дивилися не лише у форматі онлайн-трансляції, а й у Facebook, TikTok, Instagram та на YouTube-каналі, де трансляції та ролики з виступами учасників шоу зібрали загалом 3,1 млн переглядів.

«Суспільному» разом із благодійним фондом Сергія Притули та «Суспільного» вдалося зібрати під час прямого етеру три мільйони гривень, які планують витратити на оснащення мобільних груп гуманітарного розмінування Державної спеціальної служби транспорту України.

Фото: Суспільне

Київський гурт Ziferblat здобув цього року впевнену перемогу у відборі, виконавши під час фіналу композицію Bird of Pray про птаха — символ відродження та свободи. Наступним випробуванням для українського гурту, який грає альтернативний рок, стане виступ у першому півфіналі 69-го пісенного конкурсу «Євробачення» у швейцарському Базелі, що відбудеться в середині травня цього року.

У результаті жеребкування, яке проводилося в кінці січня, Україна отримала право виступити в першій половині шоу. Фани Ziferblat упевнені, що це допоможе хлопцям показати себе та продемонструвати суддям і глядачам свій талант.


Матеріал опубліковано на правах реклами.