27% українців не користуються жодним месенджером на телефоні. Серед решти найпопулярнішим месенджером став Viber

Месенджер Viber став найпопулярнішим додатком для спілкування серед українців. Водночас майже третина опитаних (27%) заявила, що не користується жодним месенджером на телефоні.

Про це свідчать результати опитування Київського міжнародного інституту соціології, яке здійснювали 5-7 лютого.

Так, месенджером Viber користуються 66% опитаних. Другим за популярністю став Messenger Facebook — ним користуються 35% опитаних. Про користування Telegram завили 24% опитаних, а WhatsApp — 21%. Twitter для обміну повідомленнями використовують лише 6%.

27% респондентів заявили, що взагалі не користуються жодним із цих месенджерів на телефоні. Респонденти від 70 років найчастіше (76%) заявляли, що не користуються жодним із месенджерів. Серед опитаних 60-69 років таких було 51%, 50-59% — 25%, 40-49 років — 13,5% та 30-39 років — 11%. Натомість серед людей 18-19 років не користуються месенджерами лише 5%.

За даними соціологів, серед сільського населення вищий рівень тих людей, які не використовують жоден із месенджерів, — 37%. Серед міського населення таких 23%.

Детальніше про опитування

КМІС опитав методом CATI на основі випадкової вибірки телефонних номерів 2 005 респондентів. Вибірка репрезентативна для дорослого населення від 18 років. Опитували громадян, які мешкають у всіх регіонах України (крім тимчасово окупованих територій Криму та Донбасу).

Статистична похибка вибірки (з імовірністю 0,95 і з врахуванням дизайн-ефекту 1,1) не перевищує: 2,4% для показників, близьких до 50%, 2,1% для показників, близьких до 25%, 1,5% — для показників, близьких до 10%, 1,1% — для показників, близьких до 5%.