7 мільйонів для ЗСУ. Мережа мультимаркетів «Аврора» подвоїла зібрані впродовж акції «Козаки та Аврора» 3,5 мільйона

У мережі мультимаркетів «Аврора» з вересня до листопада тривала благодійна акція, метою якої було зібрати 3 млн гривень на закупівлю дронів для ЗСУ. Врешті клієнти мультимаркету зібрали 3 481 576 грн, а «Аврора» подвоїла цю суму. Гроші перерахували до фонду «Повернись живим».
Аби зібрати кошти, ініціатори акції створили колекцію фішок з супергероями. Вона представляє 4 епохи й показує еволюцію захисників від 1648 року до майбутнього 2030-го. Вартість однієї фішки — 10 гривень, 9 з яких перераховувалися на збір. Крім цього, фішку можна було придбати за 2 грн, за умови покупки в «Аврорі» на суму від 80 грн. У такому разі на дрони перераховувалася 1 гривня. Також до збору залучали по 10 гривень від продажу кожного стилізованого альбому, призначеного для колекціонування фішок.

«Клієнти мультимаркету підтримали благодійний проєкт і активно поширювали інформацію про нього у соцмережах. Колекції фішок збирали на швидкість, а епохи, представлені у них, надихали на глибше вивчення історії. Акція ще раз показала, наскільки українці об’єднані. Задля своєї землі, задля своєї історії, задля своєї перемоги!» — коментує Роман Сівковський, директор з маркетингу «Аврори».
На момент офіційного завершення акції «Аврора» зібрала необхідні 3 млн грн та відзвітувала про досягнення мети. Попри це, клієнти продовжували купувати козацькі фішки й запитувати на касі колекційні альбоми. Тож керівництво мережі продовжило активність ще на два тижні.
Врешті з 29 вересня по 24 листопада українцям вдалося назбирати 3 481 576 грн. Сюди ж додали кошти з благодійного онлайн-забігу «Козацькому роду нема переводу», що проводився на підтримку акції та зібрав бігунів з усього світу.

Мережа мультимаркетів «Аврора» подвоїла суму, зібрану в межах акції, і перерахувала до фонду «Повернись живим» сім мільйонів гривень. Незабаром мережа разом із представниками благодійної організації відзвітує щодо кількості закуплених дронів.

Акція «Козаки та Аврора» відбулася спільно з фондом компетентної допомоги армії «Повернись живим», агенцією лояльності Art Nation Loyalty. Генеральний партнер акції — «БІЄ ГРУП», що є представником Panasonic.
Новина опублікована на правах реклами.
- Поділитися: