AdBlock у реальності: стартап розробив окуляри, що блокують зображення з моніторів
Американський стартап розробив окуляри irl glasses, які дозволяють блокувати зображення з моніторів. Розробники вважають, що завдяки цьому користувачі окулярів бачитимуть менше «зайвої інформації», зокрема зовнішньоїреклами.
Американський стартап розробив окуляри irl glasses, які дозволяють блокувати зображення з моніторів. Розробники вважають, що завдяки цьому користувачі окулярів бачитимуть менше «зайвої інформації», зокрема зовнішньої реклами.
Проект окулярів розмістили на стартап-платформі Kickstarter.
Irl glasses виглядають наче звичайні сонцезахисні окуляри, однак мають горизонтально поляризовані фільтри, які відсікають вертикально поляризоване світло lcd-моніторів. Завдяки цьому екрани в полі зору виглядають чорними, ніби вимкненими.
Приклад роботи окулярів Irl glasses
Примітно, що автори нагадують про фільм «Чужі серед нас» Джона Карпентера. Герой цієї стрічки завдяки спеціальним окулярам міг зокрема бачити приховані за рекламою повідомлення-тригери: «підкоряйся», «дивися телевізор», «спи», «пий», «помри».
Кадри з фільму Чужі серед нас
Розробники зазначають, що наразі представлена бета-версія окулярів, яка блокує зображення більшості телевізорів, деяких ноутбуків та моніторів комп'ютерів. Натомість зображення з екранів мобільних телефонів проходить крізь фільтри без перешкод.
Нагадаємо, в Києві з початку року прибрали рекламу на 26 тисячах вуличних ліхтарів.
- Поділитися: