«Аерофлоту» через санкції скоро доведеться розбирати свої літаки на запчастини — Bloomberg

Через західні санкції у російській компанії «Аерофлот» розпочнеться дефіцит запчастин. За прогнозами фахівців, через три місяці авіакомпанії доведеться розбирати частину своїх літаків на запчастини.

Про це пише Bloomberg із посиланням на експертів компанії із дослідження авіаційної галузі IBA.

Так, «Аерофлот» має приблизно 350 літаків. Більшість із них — моделі західних компаній Airbus та Boeing. Bloomberg пише, що через санкції російській фірмі доведеться перейти на внутрішні рейси та літаки російського виробництва.

«"Аерофлот" побудували відповідно до світових стандартів, але він буде тінню самого себе, здатною літати тільки в ті частини світу, які готові вести справи з росією. Це дзеркало російської економіки загалом, тепер відрізаної від економічної системи, яку очолює Захід», — сказав представник лондонської консалтингової компанії TS Lombard Крістофер Гренвіль.

Водночас навіть перехід на власні літаки у росіян відбувається не за планом. Як зазначає представник авіаційної аналітичної компанії Cirium Роб Морріс, плани вітчизняного виробництва двигунів для російських літаків Sukhoi Superjet та «Иркут MC-21» поки що далекі від реалізації. Відтак росіяни планують наростити виробництво менш ефективних Ту-214 радянської розробки. Проте навіть із цим можуть бути проблеми.

«Ту-214 вироблявся вкрай обмежено або практично не вироблявся протягом низки років, і за останні п'ять років його поставили тільки п'ятьом клієнтам просто тому, що це неконкурентоспроможний літак як із погляду характеристик, так і ефективності», — пояснив Морріс.