Агентство Brand Finance визнало Lego найвпливовішим брендом року
Виробник дитячих іграшок з Данії, брендLegoвиявився найбільш впливовим у світі у 2017 році.
Виробник дитячих іграшок з Данії — бренд Lego виявився найбільш впливовим у світі у 2017 році.
Як пише BBC, відповідний рейтинг оприлюднила консалтингова агенція Brand Finance.
У рейтингу вартості брендів Lego займає лише 196-е місце, проте в рейтингу впливовості він залишив позаду такі бренди як Google, Nike, Disney і багато інших.
При складанні рейтингу найвпливовіших брендів оцінювалась популярність і відомість бренду, репутація компанії і лояльність споживачів.
Lego не вперше за свою історію стає найвпливовішим брендом.
У 2015 році Lego також визнавали найвпливовішим брендом, а в 2016 році — виробник конструкторів зайняв друге місце в рейтингу.
В цілому перша десятка найвпливовіших брендів виглядає наступним чином:
- 1. Lego (Данія)
- 2. Google (США)
- 3. Nike (США)
- 4. Ferrari (Італія)
- 5. Visa (США)
- 6. Disney (США)
- 7. NBC (США)
- 8. PwC (США)
- 9. Johnson & Johnson (США)
- 10. McKinsey (США)
У вересні цього року Lego створила найбільший конструктор в історії з 7500 деталей.
- Поділитися: