ENRU

Агентство Brand Finance визнало Lego найвпливовішим брендом року

Виробник дитячих іграшок з Данії — бренд Lego виявився найбільш впливовим у світі у 2017 році.

Як пише BBC, відповідний рейтинг оприлюднила консалтингова агенція Brand Finance.

У рейтингу вартості брендів Lego займає лише 196-е місце, проте в рейтингу впливовості він залишив позаду такі бренди як Google, Nike, Disney і багато інших.

При складанні рейтингу найвпливовіших брендів оцінювалась популярність і відомість бренду, репутація компанії і лояльність споживачів.

Lego не вперше за свою історію стає найвпливовішим брендом.

У 2015 році Lego також визнавали найвпливовішим брендом, а в 2016 році — виробник конструкторів зайняв друге місце в рейтингу.

В цілому перша десятка найвпливовіших брендів виглядає наступним чином:

  • 1. Lego (Данія)
  • 2. Google (США)
  • 3. Nike (США)
  • 4. Ferrari (Італія)
  • 5. Visa (США)
  • 6. Disney (США)
  • 7. NBC (США)
  • 8. PwC (США)
  • 9. Johnson & Johnson (США)
  • 10. McKinsey (США)

У вересні цього року Lego створила найбільший конструктор в історії з 7500 деталей.