Alibaba під час розпродажу до «Дня холостяка» побила кілька рекордів

Китайська компанія—гігант онлайн—торгівлі Alibaba організувала розпродаж до «Дня холостяка» (китайське сучасне свято, ред.) і побила декілька рекордів з продажів. Зокрема, компанія заробила рекордний 1 мільярд за перші 85 секунд продажів і 24 мільярди менше ніж за 16 годин.

Компанія Alibaba почала проводити розпродажі з нагоди «Дня холостяка» у 2009 році, а у 2017 році «День холостяка» заробив для компанії більше, ніж «Чорна п’ятниця» і «Кіберпонеділок» разом узяті.

«Кіберпонеділок» — це понеділок після «Чорної п’ятниці», який розпочинає сезон розпродажів.

У цьому році попередній рекорд компанія побила менш ніж за 16 годин.

Загалом за 24 години розпродажу Alibaba зібрала понад 30,8 мільярдів доларів, це на 27% більше ніж минулого року.

Варто зазначити, що у юанях компанія побила минулорічні рекорди раніше, ніж у доларах через послаблення валюти на тлі «торгової війни» з США.

На «День холостяка» у 2017 році китайська компанія Alibaba Group продала товарів на рекордні 25,3 мільярди доларів.

«День холостяка» — китайське сучасне свято, яке відмічають 11 листопада.

/Лев Коротаєвський