ENRU

Amazon уперше став найдорожчим брендом у світі — доповідь

Data?1517487576
Інфографіка з доповіді rand Finance Global 500

Американська компанія Amazon уперше стала найдорожчим брендом у світі, обійшовши Apple та Google.

Відповідну доповідь із дослідженням представила консалтингова компанія Brand Finance Global 500.

Вартість бренду за рік подорожчала на 42% і тепер коштує 150,8 мільярдів доларів. З того часу, як Amazon відкрила платформу для онлайн-продажу, вона стала найбільшим інтернет-бізнесом у світі за показниками вартості усіх акцій та доходу.

На сьогодні Amazon має філії за межами США — у Бразилії, Канаді, Британії, Німеччині, Японії, Франції, Індії тощо.

До першої п’ятірки дорогих брендів входять Apple, Google, Samsung та Facebook.

Раніше у Сіетлі Amazon відкрила нову штаб-квартиру вартістю $4 млрд.

ДИВІТЬСЯ: Засновник Amazon став найбагатшою людиною в історії зі статками $105 млрд.