Антивірусна програма Avast продає дані про веб-перегляди мільйонів користувачів великим компаніям, зокрема Google.

Це виявив журналіст Vice.

Зазначається, що продавала зібрані дані дочірня компанія Avast під назвою Jumpshot. Клієнтами Jumpshot були Google, Yelp, Microsoft, McKinsey, Pepsi, Sephora, Home Depot, Condé Nast, Intuit тощо.

Наприклад, видавець Condé Nast використовував дані від Jumpshot, щоб дізнатися, чи допомогла реклама в медіа збільшити покупки в Amazon.

«Деякі клієнти заплатили мільйони доларів за продукти, які включають так зване «Поле всіх кліків», за яким можна відстежувати поведінку користувачів, кліки та переміщення по сайтах із дуже точними деталями», — написав журналіст Джозеф Кокс.

Avast зазначає, що їхнім антивірусом користуються 435 мільйонів людей щомісяця. Jumpshot заявляє, що збирає дані зі 100 мільйонів пристроїв користувачів, які на це погодилися. Проте деякі юзери розповіли журналісту, що про продаж даних їх не попереджували.

Як пише видання, компанія продає інформацією про пошукові запити у Google, пошук локацій та координати GPS у Google Maps, перегляд відео на YouTube та порносайтах, зокрема з анонімних вкладок. Хоча Avast не продає особисту інформацію користувачів, експерти вважають, що дані все одно містять специфічну інформацію про перегляди, що може викрити користувачів.

Водночас у компанії запевнили, що завдяки спеціальному підходу Jumpshot не отримає особисту інформацію про користувачів. Також в Avast нагадали, що у юзерів є можливість відмовитися від обміну даними з Jumpshot.

Поділитись:
spilnokosht desktopspilnokosht mobile