Apple дозволила кулінарному додатку використовувати логотип із грушею. Але довелося змінити листок біля плода

У серпні 2020—го року компанія Apple заявила, що кулінарний додаток Prepear не може використовувати логотип із грушею, оскільки плід занадто схожий на яблуко, яке є логотипом технологічної компанії. Суперечку вдалося вирішити, але зображення груші теж довелося дещо змінити.

Як повідомив The Verge співзасновник додатку Русс Монсон, суперечку з Apple вдалося узгодити мирно.

Водночас, як видно зі зміненого логотипа, Apple не сподобалась не груша, а листочок біля груші. Він дещо нагадує листок біля епплівського яблука.

На прохання технокомпанії Prepear змінила форму листка.

Згідно з документами у Відомстві з патентів і товарних знаків США, Apple вже погодила зміну логотипа. Монсон розповів журналістам, що на сайті вже змінили логотип, а у самому додатку змінять найближчими тижнями.

У серпні 2020-го Apple стверджувала про те, що логотип груші призведе «до зменшення відмінності» логотипу Apple, через що споживачам буде важко розмежовувати, які товари та послуги надає Apple та Prepear.

«Логотип Prepear складається з мінімалістичного фруктового дизайну та прямокутного листа, що легко нагадує знаменитий логотип Apple. Логотипи Apple настільки відомі, що подібність з іншим логотипом може затьмарити будь-які розбіжності між ними і змусить споживача повірити, що Prepear пов'язаний з Apple», — аргументували свою позицію в компанії.

Prepear — це додаток для створення та організації кулінарних рецептів. Його можна безкоштовно завантажити для Android та iOS.