Мирослава Козачук – співвласниця консалтингової компанії Franchise Group. У 2012 році вона заснувала бізнес, який сьогодні належить до лідерів зі створення та продажу франшизи. Салони краси G.Bar, мережа магазинів «Еко-Лавка», кав’ярні «Франсуа» та «Сімейна пекарня», а також мережа пиріжкових «Тітки Клари» - це все лише незначний перелік клієнтів Franchise Group. Сьогодні ця компанія допомогла побудувати франшизу понад 400 бізнесам в більше ніж 20 країнах світу. І не збирається зупинятися на досягнутому.

Як змінився український майданчик франшизи за останнє десятиліття? І скільки потрібно часу та коштів, щоб вивести старт-ап на ринок франшиз? Дізнаєтесь в «Бізнес-Плані».

ДИВІТЬСЯ УСІ ВИПУСКИ ПРОГРАМИ БІЗНЕС-ПЛАН

«Бізнес-план» — спільний проект Громадського й каналу «Настоящее время» про малий і середній бізнес в Україні.

Поділитись: