Блогери влаштували еротичну вечірку в День пам'яті жертв голодоморів. Тепер із ними відмовляються працювати бренди
Група відомих українських Instagram—інфлюенсерів 27 листопада влаштувала у Львові вечірку з нагоди дня народження блогера Олександра Заліско. Але оскільки святкування припало на День пам'яті жертв голодоморів, це викликало не лише обурення серед деяких українців, але й реакцію брендів, які співпрацюють із блогерами.
Про вечірку розповіли місцеві видання Zaxid.net та «Твоє місто».
На святкування з нагоди 29-річчя чернівецького інфлюенсера зібралися блогери-мільйонники з усієї України. Там були присутні Наталі Литвин (1 мільйон підписників), Таня Самбурська (1,5 мільйона), Валерія Юрченко (1,3 мільйона), Саша Бо (1,9 мільйона). Вечірку організували у стилі Show bar — з еротичними конкурсами та танцями шоу-балету.
Упродовж святкування блогери робили фото та демонстрували їх у своїх соцмережах. Наприклад, ведучий Олександр Остапчук опублікував фото святкового столу, де написав «Блогерская голодная туса». Згодом він цей допис видалив. А вже 29 листопада Остапчук перепросив за свій допис та запевнив, що він не був пов'язаний із Днем пам'яті жертв голодоморів.

Згодом іменинник розповів, що пишається цією вечіркою. Каже, що День пам'яті жертв голодоморів для нього важливий день.
«Я поважаю людей, які й справді згадують і запалюють свічку. Але не в сторіз в Instagram. А щиро. І не кричать популістськими заявами, які вони правильні, а після сторіз зі свічкою ідуть в караоке, на концерт, в ресторан з друзями чи на футбол», — написав блогер.
Однак деякі блогери відреагували по-іншому. Наприклад, Таня Самбурська вибачилася перед українцями та сказала, що не знала про існування Дня пам'яті жертв голодоморів.
Реакція
Таке святкування викликало обурення серед частини українців. Згодом заступник міського голови Львова Андрій Москаленко повідомив, що Львівська міська комісія ТЕБ і НС вирішила призупинити діяльність Будинку вчених, де відбувалося святкування. Причиною такого рішення називають порушення карантинних вимог.
Заступник директора Будинку вчених Василь Мастикаш розповів, що в орендарів просили дотримуватися карантину, щоб потім у керівництва приміщення не було проблем із перевірками. Ті запевнили, що відповідальність беруть на себе.
Проте від цього святкування постраждав не лише Будинок вчених. Користувачі почали позначати у своїх постах бренди й закликати їх не співпрацювати з блогерами.
Зрештою на це відреагували низка компаній: мережа супермаркетів METRO та український бренд чоловічого одягу Andreas Moskin вирішили припинити співпрацю. «Нова пошта» та «Фокстрот» зазначили, що не мають контрактів із блогерами, але тепер співпрацю й не починатимуть. А маркетплейс ROZETKA та оператор Kyivstar пообіцяли переглянути співпрацю з учасниками вечірки.
Доповнено. Поліція Львівської області склала адмінпротокол щодо недотримання карантинних обмежень на блогера Олександра Заліска, який організував вечірку. Йому загрожує штрафу у розмірі від 17 до 34 тисяч гривень. З покаранням визначиться суд.
- Поділитися: