Бренд «Дія» отримав бронзову статуетку міжнародного фестивалю креативників «Каннські леви»

Бренд сервісу держпослуг «Дія» отримав бронзову статуетку на міжнародного фестивалю «Каннські леви» 2022 року
Бренд сервісу держпослуг «Дія» отримав бронзову статуетку на міжнародного фестивалю «Каннські леви» 2022 рокуМихайло Федоров

Бренд сервісу держпослуг «Дія» отримав бронзову статуетку на міжнародного фестивалю «Каннські леви» 2022 року в категорії Creative Business Transformation.

Про це повідомив міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров.

«Бронзовою статуеткою "Дію" відзначили в категорії Creative Business Transformation. Дякую нашій команді та Fedoriv Agency. Тепер офіційно креативна цифрова країна!» — написав міністр.

Раніше він зазначав, що «Дія» потрапила також до шортлиста «Каннських левів» у двох категоріях — Service Design та Experience Transformation.

Зазначимо, що на фестивалі 2022 року ще три українські проєкти отримали призи категорії дизайну. Лауреатами стали: агенція Banda — за логотип Чорнобиля (срібний лев), Bickerstaff.734 з брендингом Національного заповідника «Хортиця» (бронзовий лев) і Saatchi & Saatchi Ukraine за візуалізацію київської Батьківщини-Матері з ЛГБТ-прапором (бронзовий лев).

Міжнародний фестиваль творчості «Каннські леви» — це фестиваль серед фахівців, які працюють у творчих комунікаціях, рекламі та суміжних галузях. Цього року він відбувається 20−24 червня.