Частка українського кіно в національному прокаті досягла 27% — компанія з виробництва фільмів
Частка українських фільмів у національному прокаті досягла 27%. Український контент почали купувати для трансляції в інших країнах.
Про це розповіла в інтерв’ю «Інтерфакс-Україна» генеральна директорка компанії з виробництва та дистриб’юції фільмів FILM.UA Group Вікторія Ярмощук.
Вона наголосила, що війна, економічна криза, перекваліфікація кінофахівців у військових чи виїзд кадрів за кордон створили «безпрецедентні труднощі» для української кіноіндустрії.
Водночас 2022 рік довів, що вона може розвиватися навіть за таких умов, додала Ярмощук. За її словами, за результатами року частка українського кіно в національному бокс-офісі сягнула видатних 27%.
За п’ять місяців 2023 року касові збори в Україні сягнули понад 800 мільйонів гривень, із них більше ніж 215 млн грн зібрано з прокату українських фільмів. У 2020 році українські фільми збирали 6,4% від загальної суми.
«Звісно, наразі трохи вужчий вибір іноземного кіно, але блокбастери все одно в Україну приходять. Тому такий значний стрибок до 27% — це не випадковість, це тенденція, що люди свідомо обирають своє кіно», — пояснила експертка.
Вона зазначила, що із цього року українські серіали з’явилися на Netflix. Також є випадки, хоча ще не масові, закупівлі українського контенту на широку територію.
«Те, що Netflix став купувати більше українського контенту, демонструє, що він почав більше вірити в перспективність України. Це американська корпорація, вона абсолютно про гроші, це не акт підтримки, вони справді звернули на нас увагу», — підкреслила Ярмощук.
Серед фільмів, які куплені Netflix для інших територій, Ярмощук назвала комедію «Скажене весілля 3», яку закупили для країн Східної Європи, включно з Україною, і сагу «І будуть люди», яка доступна для перегляду на територіях Чехії, Угорщини, Молдови, Румунії та Словаччини.
14 червня на Netflix презентували комедію «Люксембург, Люксембург», а 22 червня відбудеться прем’єра драми «Памфір».
- Поділитися: